[WN] Jessy

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

buchephalus

Jessy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-11-05 14:46

Beste mensen,

Jessy, was een lieve "witjas", het braafste paard en de beste
ex-collega, die ik ooit gehad heb. Ze is vaak mijn rots in de branding geweest! Een paard wat ik niet zal vergeten.

Hoewel ik haar al een poosje mis, is ze na vandaag echt nog sec een
herinnerring. Maar een mooie en warme herinnering.

Ik denk dat Jessy een goed leven heeft gehad in haar kudde bij de White Socks Stables. En dat ze velen heeft opgeleid tot westernruiter!

Een paard met een goede reputatie dus! Dit houd ik levend!

Graag wens ik een ieder, dat zijn er veel denk ik, sterkte en een dikke knuffel! Namens mij en mijn viervoetige handlangster!

Margee

Re: Jessy

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-05 16:12

Volgens mij heb ik Jessy gekend. Heeft ze daarvoor ook in Soest gestaan?

WormBoy

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-05 16:16

Ja, daarvoer stond ze in Soest.

Ik hoorde dat ze overleden is ... Mijn vriendin en ik zijn twee van de mensen die een deel van hun westernopleiding van Jessy hebben gekregen (mijn vriendin zal het helemaal vreselijk vinden om te horen). Gelukkig hebben we nog een paar foto's van haar, om af en toe de herinnering weer te verversen.

pelipa

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-05 16:41

hallo allemaal,
jessy is vandaag inderdaad overleden,maar behouden van de pijn die ze eventueel zou krijgen(naar een langere periode).Het is een raar iets dat ze er niet meer is.Maar een andere optie zat er gewoon niet in voor haar.Ze was inderdaad een rots in de branding voor menig beginnend/gevorderd western ruiter.Weet je dat ze voor een oud besje een onwijs goed "barrel racer"was.Gelukkig zijn de herinneringen er!

lieve jessy we zullen je missen meid

Monnik

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-05 19:33

Goh wat triest. Ik weet wat het is om een paard te moeten missen en wens jullie dan ook veel sterkte met dit verlies!!
Maar als ik tussen de regels door lees en het goed begrijp was dit voor Jessy de beste oplossing!

pelipa

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-05 20:30

het dametje was inmiddels 23 en had veel lol met rijden.Maar was helaas ziek geworden en de dierenarts kon niks meer voor haar betekenen,ondanks de kuurtjes die ze gehad had.Dus pijnleiden is dan geen goeie optie en niet fare tegen over een paard.

Edson

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-05 11:58

Dag Jes....Bedankt voor jouw vertouwen

REGINA76

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-05 13:40

daws jammer vond jessy zn gaaf paardje.es sterkte ermee....

RMoinat

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-05 20:24

Geschrokken en met gemixte gevoelens denk ik aan Jessy terug. Ik heb meer dan één jaar les mogen geven met Jessy aan zoveel mensen.
Met een glimlach denk ik terug aan de tijd dat ik zelf nog reed op Jessy en verdrietig ben ik nu omdat ze er niet meer is.
W.S.S. zonder Jessy is zeker iets waar ik aan zal moeten wennen.
Dank je wel Jessy voor de fijne tijd die wij samen hebben gehad.

Es en René sterkte xxx

Rosalinda