[WN] nieuwe datum buitenrit op Utrechtse Heuvelrug: zondag 11 dec

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

__Suzanne__

nieuwe datum buitenrit op Utrechtse Heuvelrug: zondag 11 dec

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-11-05 14:09

Op verzoek van Iski (in het RR-topic) overwegen Silvester en ik een buitenrit te gaan organiseren op de Utrechtse Heuvelrug en wel op 19 november. Is daar animo voor?
Laatst bijgewerkt door Oscar op 04-11-05 21:11, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Titel aangepast op verzoek topicstarter.

Anya

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-05 15:11

Animo wel, maar ik haak af rond deze tijd van het jaar. Het wordt te koud voor mij buiten en mijn gewrichten gaan dan opspelen. Dus zoiets in april of mei of zo....

crazycactus

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-05 16:15

Ik heb al een meeting van een ander forum (lekker eten ) dus dat gaat niet lukken. Ik zou ook wachten tot volgend voorjaar, want de kans dat het nog zo zacht is als nu is klein, en dan is zo'n lange rit wel afzien.

spatter

Re: n.a.v. Recrea-ridder topic: buitenrit op de Utrechtse he

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-05 18:38

jajaja!!! alleen niet op 19 november (das ook nog een zaterdag)
kunnen jullie iets verder plannen zodat het voor het thuisfront ook te regelen is

iski

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-05 18:48

SuzanneAAHCH schreef:
Op verzoek van Iski (in het RR-topic) overwegen Silvester en ik een buitenrit te gaan organiseren op de Utrechtse Heuvelrug en wel op 19 november. Is daar animo voor?

Zie hier het probleem: je roept op en iedereen heeft wel een afwijkend verzoek. Helaas, zo werkt het niet en de animo om als gids je eigen gebied eens aan een ander te laten zien neemt mogelijk af op deze manier.

Zie het als een uitgeschreven wedstrijd...wannneer de Wran op alle verzoeken om verplaatsing in zou gaan kregen we of nooit geen kalender of organiseren we gewoon elk weekend een wedstrijd...toch?

Maar, wanneer dit idee navolging krijgt zul je zien dat er altijd wel een bos/buitenrit komt waar je wel aan mee kunt doen. Helaas is dit idee wat laat ontstaan zodat de natuur zich langzaam tegen ons keert maar ja, that's life.

Ehhh Silvester..Count me in. Laat even weten hoe laat en op welke plek we starten. Volgens mij zijn we al met z'n 3en. En wie weet kan ik ook iemand meenemen, ik zal eens polsen bij een kennis. Ik laat het je nog weten.
Vr. Groet....Iski

Jeddah

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-05 18:50

19 November ben ik helaas al bezet... anders is er van ons uit zeker animo.

silvester

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-05 19:36

Ik ga zowat elke zondag een bosrit maken en SuzanneAAHCH ook, dus de datum maakt mij niet zoveel uit. Degene die een andere keer mee willen, laat het maar per pb weten. Wel is het natuurlijk gezellig als we een keer met een grotere groep kunnen gaan.
Wat mij betreft kunnen we de 19e gewoon gaan en dan in het voorjaar nog een keertje.
Ik moet alleen wel weten hoe groot de groep wordt, want 1 of 2 trailers kunnen nog wel bij mij of bij SuzanneAAHCH staan, maar worden het er meer dan moet ik even toestemming vragen om een ander terreintje te gebruiken om de trailers neer te zetten.

Wat betreft het weer wat slechter wordt, ja dat kan je nu natuurlijk niet bekijken. Maar als ze echt de hele dag regen en storm voorspellen dan ga ik ook liever een andere keer. Dan kunnen we het altijd aflassen en een andere datum plannen.

__Suzanne__

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-11-05 20:23

helemaal met Silvester eens! Ik wacht op de pb's

spatter

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-05 20:51

ik meld me zogauw ik een datum weet voor een keertje mee te rijden, zeker weten!
kou maakt me niet zo veel uit moet niet bakken van de regen

Anya

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-05 21:45

Nou Iski. Ik vind dat wat makkelijk gezegd. Hier schrijft kennelijk iemand die nog behoorlijk gezond van lijf en leden is. Ik ben eerlijk gezegd al blij dat ik 's winters op goede dagen min of meer door kan rijden. Als ik kies voor een buitenrit van langer dan een half uur met guur weer, dan kan ik mezelf voor drie weken afschrijven wegens niet meer meewerkende gewrichten (Geen fijne ziekte Lyme). Dus... mocht er van het voorjaar wat zijn, dan doe ik mee.

Jester

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-05 07:44

Wij hebben belangstelling voor een rit op de 19e. Graag even globaal de indeling van de dag en de tijden daar we 's avonds andere afspraken hebben.

Groetjes,

Monique

LindyH

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-05 09:09

Waar is de start precies? Ik wil namelijk graag mee, maar vervoer is altijd een probleem voor mij. Mijn paard staat in Nijkerk. Als ik met iemand mee kan rijden mag je mij erbij zetten.

Ik vind trouwens dat het wel goed is dat mensen laten weten dat ze op zich wel mee willen, ook al kunnen ze niet.

_yvonne

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-05 10:02

ik wil ook graag mee, ben alleen geen western ruiter is dat een probleem?

Monnik

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-05 22:10

Leuk!! Alleen de 19de moet ik werken en ben ik dus verhinderd. Ik ga jullie wel pben voor een andere zondag en ik denk dat we dan met z'n 2en komen. Maar dan komt er een dressuurruiter mee, geen probleem toch?

silvester

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-05 10:52

Ik denk dat bij nader inzien de 19e voor mij ook een beetje moeilijk gaat worden.
Als ik goed ben geinformeerd komt dan Sinterklaas aan. Hier zal ik toch echt met mijn zoontjes naar toe moeten.
Is wellicht zondag 20-11 een andere optie?

Jester

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-05 11:19

20 november liever niet, wel kan het weekend erna (26-27 november). Ik hoor het wel. We komen met minimaal 2 paarden/ruiters, misschien meer.

Groetjes,

Monique

Wranglerbutt

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-05 12:12

De 20e is er 'n NQHA/AQHA wedstrijd in Wenum Wiesel en het weekend er na is er volgens mij een WRAN wedstrijd in Hardenberg op zaterdag en en een teampenningcompetion in Oosterwolde op zondag... Afbeelding
Zaterdag 19 november komt mij wel uit, mits ik vervoer kan regelen....
*houdt slag om de arm*

iski

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-05 15:41

Beste Mensen,
Dit is nu precies wat ik bedoel en waar ik al eerder over geschreven heb. Wanneer je een voorstel doet om een aantal mensen eens een dag op sleeptouw te nemen in jouw 'eigen' rijgebied, dan moet je een dag vastleggen. Omwille van eigen reden zou je daar wel van af kunnen wijken maar ga je in op alle verzoeken dan krijg je dit niet van de grond. Die wil een dag later, een ander liever een week later, dan is er weer een Wran wedstrijd etc. En zo werkt het dus niet want honoreer je de een z'n verzoek om het 1 dag te verschuiven dan kan een ander weer niet.

Mijn suggestie is dat Silvester die als gids optreed de datum vaststeld en als je kunt dan rij je mee en zo niet....ja dan is dat jammer. Kun je altijd nog via een pb proberen een andere afspraak met Silvester (of wie dan ook) te maken. Ik denk dat ieder van ons graag een keer ergens anders een ruitergebied wil ontdekken dus zal het vermoedelijk geen probleem zijn om persoonlijk een afspraak te maken. Hetzelfde geldt voor mij, kan iemand aankomend weekend niet maar wil diegene toch een keer hier rijden dan mail me en we kunnen onderling proberen tot een afspraak te komen.

Maar de bedoeling van mij was om elkaar eens op een andere manier te ontmoeten dan via bokt of de bakrand. En dat lukt alleen als je 1 dag voorsteld en iedereen zich daaraan houdt.

__Suzanne__

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-11-05 16:43

silvester schreef:
Is wellicht zondag 20-11 een andere optie?
Maakt mij niks uit, de 20ste is ook prima!

silvester

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-05 20:38

In overleg met SuzanneAAHCH hebben we een nieuwe datum geprikt. De bosrit staat gepland voor zondag 11 december.
De echter RR maakt het toch niet uit als het weer iets minder gaat worden! Mochten de paden echter onbegaanbaar zijn door een dik pak sneeuw dan zullen we het helaas moeten aflassen, maar daar gaan we niet van uit.
We willen dan een rit gaan maken van ca. 2 uur via afwisselend heuvelachtig terrein naar een restaurant wat in het bos ligt. Daar kunnen we dan even stoppen en de inwendige mens versterken. Daarna weer een rit van ca. 1,5 à 2 uur terug. De grooms, familie, kinderen, fans etc. kunnen met de auto daar komen en ook vandaaruit een mooie wandeling gaan maken.

Voor degenen die dit toch te fanatiek vinden in deze tijd van het jaar; we willen dit in het voorjaar/de zomer nog een keertje doen met wellicht aansluitend aan de rit een bbq.

Oscar
Forumcoördinator

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-05 21:11

Ik heb jullie topictitel even aangepast

crazycactus

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-05 21:13

Ik wacht het weer even af. Maar het lijkt me leuk.

Wranglerbutt

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-05 21:46

Misschien heb ik tegen die tijd wel vervoer.... Afbeelding Hope so

iski

Re: nieuwe datum buitenrit op Utrechtse Heuvelrug: zondag 11

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-05 22:05

OK...ik heb de datum aangepast......en is er soms iemand die het gat op 20/11 op wil vullen? Laat die dan even een eigen topic daarover aanmaken. Kunnen we daar op reageren/intekenen.

En tegen die tijd sneeuw? Heerlijk..... Maar dan onderweg wel een plekje met erwtensoep....a.u.b.

Wranglerbutt

Re: nieuwe datum buitenrit op Utrechtse Heuvelrug: zondag 11

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-05 22:29

iski schreef:

En tegen die tijd sneeuw? Heerlijk..... Maar dan onderweg wel een plekje met erwtensoep....a.u.b.
Tof, Amigo & ik 'doen' sneeuw

Afbeelding

Maart 2005, met ridingbuddys Willem & Popeye