Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Supah_Sky schreef:heey mensen,
ik heb een tinker die supergoed kan springen, ik vind het zelf ook leuk. Mijn tinker vind een parcoursje springen wat minder. Buiten springen we over alles wat springbaar is,,,, ze is ook goed in racen.
Citaat:Moet je een startkaart hebben om een oefencross te rijden?
Citaat:Is het nodig om bij mijn tinker (stevige benen en sokken)peesbeschermers om te doen?
Citaat:Wat voor hindernissen kan ik allemaal verwachten en hoe hoog (vaste hindernis hebben we nog nooit hoger gedaan als ongeveer 60, maar ze kan veel hoger)?
Citaat:Waar kan je eventuweel een x een oefencross rijden?
Citaat:Hoe kun je het beste oefenen voor een cross als je zelf geen hindernissen hebt (ik het bos bij mij valt er niet veel meer te springen dan slagbomen en boomstammen)
Citaat:Weet er iemand een goede site? want die kan ik ookal nergens vinden.

Supah_Sky schreef:heey mensen,
ik heb een tinker die supergoed kan springen, ik vind het zelf ook leuk. Mijn tinker vind een parcoursje springen wat minder. Buiten springen we over alles wat springbaar is,,,, ze is ook goed in racen.
Nou leek het me heel leuk (voor ons allebei) om een keer een oefencross te rijden, maar ik heb hier helemaal geen verstand van, dus zouden jullie mij info kunnen geven over de volgende punten? (andere info is ook altijd welkom)
Moet je een startkaart hebben om een oefencross te rijden?
Is het nodig om bij mijn tinker (stevige benen en sokken)peesbeschermers om te doen?
Wat voor hindernissen kan ik allemaal verwachten en hoe hoog (vaste hindernis hebben we nog nooit hoger gedaan als ongeveer 60, maar ze kan veel hoger)?
Waar kan je eventuweel een x een oefencross rijden?
Hoe kun je het beste oefenen voor een cross als je zelf geen hindernissen hebt (ik het bos bij mij valt er niet veel meer te springen dan slagbomen en boomstammen)
Weet er iemand een goede site? want die kan ik ookal nergens vinden.
En op de laatste vraag, in het bos kan je zelf een heleboel dingen vinden. Je kan ook wel je eigen cross- pacourtje samenstellen..
-xxx- britt
. Kan alleen niet zoveel meer oefenen omdat het nogal glad/moerassig is, maja,, in de lente kan ik weer volop springen / crossen