[WN] Western rijden?

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

mini_bienie

Western rijden?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-11-05 11:38

Ik wil graag wat anders... Ik rij al 15 jaar dressuur, en al jaren trekt western rijden mij eigenlijk wat meer... Nou kwam ik er laats achter dat er hier in de buurt een westernstal zit, in Aalsmeer... Heeft iemand enig idee hoe het daar is? En hoe ik er met het openbaar vervoer kan komen? En nog belangrijker... Kan ik er gewoon binnen lopen voor informatie? Ik heb ze gemailt, maar ik krijg niks terug.. Helaas...

nadine1

Re: Western rijden?

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-05 11:41

Hej,

Ik loop er nu stage. En het is echt een leuke stal, je krijgt er goed les.
Ik zou zegge kom gewoon een keer langs. Of bel der. haar site is www.naturalwestern.nl
Als je meer vragen heb PB maar..

mini_bienie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-11-05 11:43

De website had ik gevonden, en via de site gemailt... maar helaas... Ik moet vandaag weer op mijn eigen stalletje rijden, maar pas om 5 uur... Wilde er voor eigenlijk even langs bij die western stal.. maar kan ik er gewoon naar toe gaan? Of komt dat slecht uit... Vind het zo vreemd om gewoon het erf op te huppellen, voel me dan altijd net een inbreker (ja ben erg onzeker op dat punt)...

nadine1

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-05 11:44

Nee dat kan altijd alleen we beginne pas om 1 uur, ik ben er ook. Maar langs komen is altijd goed.. Nou misschien tot vanmiddag..

mini_bienie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-11-05 11:45

Weet je of er een bus rijd? Want ik moet om half 5 op stal zijn, dus fietsen is dan niet echt handig... en ik ben gewoon lui wat dat betreft...

nadine1

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-05 11:56

Ik dacht dat er eentje bij de Bosrandweg stopte, maar het ligt daar nu allemaal open, ze zijn er overal bezig. Ik weet dus niet of dat er nu nog een bus rijdt. Het is wel het verlengde stuk van de Oosteinderweg, dus het ligt eigenlijk aan die bosrandweg.
Ja ik denk dat je dat dan ook ni red, is het denk je ver vanuit Amstelveen? want het ligt er bijna aan. Ik kom vanuit Kudelstaart het is voor mij een half uurtje fietse ..

mini_bienie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-11-05 11:57

Ik werk er vlak achter, op de aalsmeerderweg... weet jij misschien hoever het lopen is vanaf de machine weg? bij de beach enzo stap ik dan uit... Volgens de route planner was het dan nog 11 minuten lopen, maar is het aan de Amstelveen-kant van de Oosteinderweg of aan de kant van Aalsmeer zeg maar? Snap je me? Ik weet dat het in aalsmeer is, maar is het te doen vanaf Amstelveen, met de bus en lopend?

Ow wacht, ik heb het al gevonden, is best te doen... Ik ben er om 10 over 1!! Ga je me een bokt-rondleiding geven(ofzoiets...)?
Laatst bijgewerkt door mini_bienie op 01-11-05 12:01, in het totaal 1 keer bewerkt

nadine1

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-05 11:59

Oh vanaf The Beach is het nog wel ver lopen, het ligt als het waren tegen het bos aan. Ik denk dat het dan aan de Amstelveen kant ligt zoals jij dat beschrijft. Het is gewoon helemaal aan het einde tegen het Amsterdamse bos aan
Humm.. ik weet ook niet hoe je er anders moet komen..

mini_bienie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-11-05 12:03

volgens de website van 9292ov is het ongeveer 10 minuten lopen vanaf mijn uitstap halte, ik ga het gewoon proberen

nadine1

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-05 12:04

ja zoiets denk ik ook wel eigenlijk, Heb altijd zelf een hekel aan lopen dus vandaar dat ik het wel lang vind .. NOuja tot vanmiddag dan he. Want ik ga zo fietsen richting de western stal.

mini_bienie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-11-05 12:06

Ok tot vanmiddag! Ga je me rondleiden?

nadine1

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-05 12:07

Nouja ligt er aan he.. zo groot is het niet.. Maar misschien wil Linda het zelf wel doen. We zien het wel

mini_bienie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-11-05 12:10

Ok bedankt... Deze kan op slot!

Anya

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-05 12:17

Ik zal een slotje zetten, maar vooral vanwege het privé gesprek dat hier plaatsvindt. Ter waarschuwing: dit soort één op één gesprekken is de PB van bokt voor. Niet een topic.