Ik wilde me even voorstellen.Ik.... Saskia van der plas,uit Soest, sinds een paar weken een blije eigenaresse van een leuk, fijn,spiritueel paard. Het Paard heet Rainbow. Vele kennen het verhaal wat over haar geschreven is door Marianne. Een prachtig verhaal,heb het zelf met kippenvel gelezen. En besloot toen gelijk om mijzelf aan te melden bij dit Forum. Groetjes Saskia
Welkom !!! Nou en of, ik heb het verhaal ook gelezen, met kippevel Geweldig toch, dat "jullie" mekaar op zo'n fijne manier gevonden hebben !!! Heel veel "bok" plezier !!!
Groetjes Jolanda
DubbelFun
Geplaatst: 24-03-02 19:22
Welkom op Bokt-Western. En veel plezier met je paard.
XoNo
Geplaatst: 24-03-02 21:08
Volgens mij heb ik het verhaal niet gelezen...maar zou het wel graag willen lezen.
....een leuk, fijn,spiritueel paard. Het Paard heet Rainbow.
spiritueel is een mooie omschrijving voor Rainbow. 't is een bijzonder paard en het is overduidelijk dat ze het erg naar haar zin heeft bij jou. Gelukkig maar Nu maar hopen dat Mac ooit nog over zijn verdriet heenkomt.......
vanderplas
Geplaatst door de TopicStarter: 26-03-02 09:36
XoNo schreef:
Volgens mij heb ik het verhaal niet gelezen...maar zou het wel graag willen lezen.
Verders...welkom!
Hallo ...Jawel je hebt het verhaal gelezen,zie ;De week dat Rainbow ging en.........Groetjes Saskia
Barb
Geplaatst: 26-03-02 09:59
Ik heb net het verhaal gelezen van Rainbow, de tranen schoten er bij mij dus ook in!! Ik wens je veel geluk met hem en welkom op bokt
Xono je hebt het verhaal wel gelezen hoor, maar het is de moeite waard om het nogmaals te lezen hoor