[WN] Wran-Show Zeijen.....kampioenen

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

iski

Wran-Show Zeijen.....kampioenen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-10-05 17:45

Ssssssttt...niet verder vertellen maar ik heb dit weekend Reiners gezien die zonder te zagen, schoppen, kwaadheid en gekwetste ego's goede patterns reden.....

Maar niet alleen de Reiners, ook in alle andere disciplines zag het er rustig en beschaafd uit. Het kan dus wél.

Er was zelfs een Mannelijke Reiner die zonder sporen reed (chapeau Roel)....nou vraag ik je... en ik zag vandaag (zondag) een prachtige forse Paint met een dijk van een cowgirl die bij een onverwachte en zeker ongeplande bok niet haar paard door midden schopte of last kreeg van een teveel aan adrenalie maar met een lach die vanuit haar tenen moet zijn gekomen de teugels los liet, haar armen in semi-vertwijfeling de lucht in wierp en zo haar proef verder reed....geloof dat ze toch nog 3e geworden is...

Kijk, en zo hoort het en van mijn part noem je het dan toch sport i.p.v. hobby maar het is het plezier van dit soort ruiters en de rustige wijze waarop ze met hun paard omgaan dat een team van vrijwilligers aanspoort en motiveerd om de benen onder de kont uit te lopen en de gaten door hier en daar soms falende organisatie (mensenwerk) met plezier opvuld zodat jullie een show kunnen rijden en iedereen plezier heeft.

Het is een verademing om op dit soort 'kleine' shows te zien hoe de basis gevormd wordt voor wat later de elite van Western Rijdend Nederland kan worden....en ik hoop dat deze mensen dan hun normen in de omgang met hun paard niet verloren hebben.

Het zijn dit soort ruiters die eigenlijk de kampioenen van Nederland zijn.
Thanks for a Great Weekend.

Iski

MSQuincyTE

Re: Wran-Show Zeijen.....kampioenen

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-05 17:59

Ze bestaan dus echt Iski

DubbelFun

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-05 20:59

Dus dit was een zeldzame uitwas en gelukkig in de minderheid.
westerngirly schreef:
wie was die dikke die dat paard van de eagles ranch liep te meppen als t ff niet lekker ging?goeie reclame zeg!!!

10y

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-05 21:06

Sugarmiss schreef:
Dus dit was een zeldzame uitwas en gelukkig in de minderheid.
westerngirly schreef:
wie was die dikke die dat paard van de eagles ranch liep te meppen als t ff niet lekker ging?goeie reclame zeg!!!

Weet niet wie het was en ken het paard ook niet, maar iemand kreeg wel daarom een stevige reprimande van de jury in de arena.

XoNo

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-05 21:06

Dit soort topics zijn veel leuker dan die andere en hier wordt weer niet op gereageerd

Mensen, toppie!

DubbelFun

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-05 21:08

Dance schreef:
Weet niet wie het was en ken het paard ook niet, maar iemand kreeg wel daarom een stevige reprimande van de jury in de arena.
Gelukkig werd er dus adequaat op gereageert.

crazycactus

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-05 21:28

Mooi werk!!!

smax

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-05 22:23

XoNo schreef:
Dit soort topics zijn veel leuker dan die andere en hier wordt weer niet op gereageerd

Mensen, toppie!

Das niet waar Xono zie hier

P.S ik vond het een gezellige weekend en heb beide dagen gezellige mensen en mede ruiters gezien met een goed / prettig ego

Kayila

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-05 08:18

Inderdaad een positief weekend!

Ook voor de nog wat onervaren bakrand aanmoediger een leuke wedstrijd om te zien. Heerlijk gezellieg ook aan de bakrand gewoon met andere aanmoedigers lekker praatje maken....gewoon LEUK!

Alleen als enige minpuntje (ja sorry ik kan het niet laten)
De kantine....je meost errug lang wachten op ene broodje koude kroket. Als je hem dan terug stuurt voor een warme nou dan mag je helemaal blij zijn als je die dezelfde dag nog op kunt eten!

Verder qua rijden en kijken een super top weekend!
Het kan dus toch!!

EmmaK

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-05 08:46

[/quote]
[/quote]

dat was ik, ik kreeg mijn paard niet op de volte en toen zag ik de jury daar ineens weg hollen met hun stoel maar ik kwam niet tegen hun aan hoor.....

piggeljay

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-05 08:48

en wat we ook zagen is een doorman, die onverwachts de omroep ging doen, (hij zorgde er wel voor dat in de kantine iedereen onder tafel schoot omdat men dacht aan een aanslag , omdat er iets goed mis ging met de microfoon }> ) maar uiteindelijk wist hij uitstekend zijn taak uit te voeren, en was voor iedereen heel goed verstaanbaar, Hij sprak ook heel rustig netjes luid en duidelijk en niet zoals je op veel wedstrijden hoort te snel en binnensmonds dat je echt denk wat zei hij of zei nu eigenlijk.

MrICW

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-05 09:03

ik was er van het weekend ook bij.
ik heb samen met de nieuwe eigenaar hamburgers staan
bakken.
het was een gezellig weekend en de organisatie zal volgend jaar
een stuk beter gaan, neem dat maar van mij aan.

marchien

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-05 09:19

MrICW schreef:
ik was er van het weekend ook bij.
ik heb samen met de nieuwe eigenaar hamburgers staan
bakken.
het was een gezellig weekend en de organisatie zal volgend jaar
een stuk beter gaan, neem dat maar van mij aan.

ja , en iedereen die iets nieuws doet moet het leren en ik denk dat het wel goedkomt met de nieuwe eigenaar.
groetjes, marchien

CowgirlStore

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-05 10:38

Het was inderdaad een gezellige en gemoedelijke wedstrijd met veel goede en nette ruiters en veel aardige mensen. Zie mijn post in het vorige topic!

westerngirly

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-05 10:50

ik ben er al achter wie het was van de eagles ranch;xxxxxxxxxxxxxxn,ga zo door meid!!
ze heeft al met veel mensen problemen in de westernsport

Duke

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-05 12:25

Citaat:
westerngirly schreef:

westerngirly schreef:
ik ben er al achter wie het was van de eagles ranch;mxxxxxxxxxxxxxxxxxxx,ga zo door meid!!
ze heeft al met veel mensen problemen in de westernsport

Het lijkt wel of westerngirly een speciaal account heeft aangemaakt om deze reacties, waarmee hij/zij persoonlijk iemand aanvalt, te plaatsen. Zit je iets dwars?

DubbelFun

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-05 12:40

Ach ik zou zeggen bekijk de 1e regel van je eigen onderschrift eens
En als het echt een duidelijk herkenbaar SA zou zijn hadden de Mod's allang ingegrepen

Wranglerbutt

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-05 12:44

piggeljay schreef:
en wat we ook zagen is een doorman, die onverwachts de omroep ging doen, (hij zorgde er wel voor dat in de kantine iedereen onder tafel schoot omdat men dacht aan een aanslag , omdat er iets goed mis ging met de microfoon }> ) maar uiteindelijk wist hij uitstekend zijn taak uit te voeren, en was voor iedereen heel goed verstaanbaar, Hij sprak ook heel rustig netjes luid en duidelijk en niet zoals je op veel wedstrijden hoort te snel en binnensmonds dat je echt denk wat zei hij of zei nu eigenlijk.
De 'officiële' omroeper deed het ook niet slecht, vond ik. Sterker nog: Hij klinkt bij iedere wedstrijd professioneler

Wat betreft sport & plezier met paarden was Zeijen een geweldig leuke wedstrijd om te bezoeken.
De locatie is jammer genoeg wat minder op het comfort van toeschouwers ingericht, maar wie wil er in een verwarmde kantine zitten als het langs de bakrand zo gezellig is en je kunt zien hoe sportief deelnemers met hun paarden en elkaar omgaan?

Ik zie al weer uit naar de volgende WRAN wedstrijd

Duke

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-05 12:45

@ Sugarmiss: Ik wilde inderdaad nog toevoegen aan mijn verhaal: kijk in mijn onderschrift. Maar ik vond deze reacties wel heel opmerkelijk. Kon het niet laten te reageren. Ben er niet bij geweest zaterdag, dus ik kan er verder weinig over zeggen wat er gebeurt is. Vind het alleen jammer als mensen op bokt persoonlijk en anoniem worden beledigd. Hopelijk heeft westerngirly ook persoonlijk de betreffende persoon aangesproken en niet alleen via bokt.

yenopi

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-05 13:27

Leuk om weer wat positiefs over Rosworld te horen en dat de wedstrijd zo goed en sportief verlopen is !
Ik kon jammer genog niet komen maar leuk om weer wat positiefs te lezen over rijkunsten/vaardigheden Iski !
Zo kan het ook gelukkig !

alvarado

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-05 15:28

Ja, Azile, er komen betere tijden aan voor Rosworld. Het is en blijft een schitterende manege met een nog mooiere omgeving. Echt uniek voor de omgeving Assen !

YellowJoe

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-05 16:00

Hallo allemaal

er is blijkbaar erg veel behoefde dat ik me even voor stel..ik die dikke die het paard van de Eagles Ranch uit breng ben marije kuiperij
ik woon in alphen aan den Rijn en trail paarden en geef les.

het is erg makkelijk om anoniem te reageren op bokt over mensen die je helemaal niet ken.voor dat je over mij oordeel hoe ik er uit zie,ik heb een darm aandoening en ben 2 jaar geleden veel aangekomen,nu dat alles weer beter is en goed gaat val ik af.en dat gaat heel goed.

ik heb mijn paard niet geslagen en al helemaal geen commentaar van peter of de jury gehad.
als jij vind dat ik mijn paard sla of wat dan ook mag je me nu vertellen wanneer en waarom ik dat volgens jou deed.

ik had een 3 jarige paint hengst in me handen die af en toe een spelletje met me speel en dan even op zijn plaats word gezet,maar slaan nee sorry.
ik train met de paarden bij karin van bekkum.dus goede begeleiding heb ik ook.

ik zou graag van je willen weten met wie ik allemaal problemen heb in de western sport.
ik zou het zelf niet weten en heb met de mensen waar ik contact meer heb het altijd gezellig.

ik vermoed dat jij problemen met mij heb en zou graag willen weten waarom.
ik vind het erg zielig dat je niet het lef heb om naar mij toe te stappen en het op deze manier laat weten.

ik laat jullie ook weten dat jullie me op geen 1 reden maar dan ook geen 1 reden me uit het veld kunnen slaan wat jullie ook over me zeggen,mensen die paarden bij mij in trainen hebben en les hebben zijn erg tevreden.
en ga gewoon door.

groetjes marije

iski

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-10-05 16:40

piggeljay schreef:

Mijn oprechte excuses aan allen die in de kantine blijkbaar lijkbleek onder de tafel geschoten zijn, een rampenoefening had niet proffesioneler kunnen beginnen lijkt me zo.

Maar goed, ik kreeg dat 'ding' onverwacht om m'n kop gehangen omdat de 'officiële' omroeper zelf een paard wilde uitbrengen... en dus was ik plotseling doorman, omroeper, bak-sleep-aanjager (de meest lastige taak want die trekker was niet vooruit te branden), algemene vraagbaak en liason-officer voor de Nederlands-Frans en Engelstalige combine die als Jury optradt...

Oh ja en Wranglerbutt: .....het was helemaal niet koud aan de bakrand...

crazycactus

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-05 17:12

O wacht eens even... staat er een foto van jou ergens in een ander topic?????

smax

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-05 17:28

JA crazy Cactus klopt haha waar de doorman zijn zware taak opzich neemt Volgens mij heeft de doorman die foto nog niet gezien