Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
westerngirly schreef:wie was die dikke die dat paard van de eagles ranch liep te meppen als t ff niet lekker ging?goeie reclame zeg!!!
Sugarmiss schreef:Dus dit was een zeldzame uitwas en gelukkig in de minderheid.westerngirly schreef:wie was die dikke die dat paard van de eagles ranch liep te meppen als t ff niet lekker ging?goeie reclame zeg!!!

Dance schreef:Gelukkig werd er dus adequaat op gereageert.Weet niet wie het was en ken het paard ook niet, maar iemand kreeg wel daarom een stevige reprimande van de jury in de arena.
XoNo schreef:Dit soort topics zijn veel leuker dan die andere en hier wordt weer niet op gereageerd
Mensen, toppie!
Das niet waar Xono zie hier
maar ik kwam niet tegen hun aan hoor.....
, omdat er iets goed mis ging met de microfoon }> ) maar uiteindelijk wist hij uitstekend zijn taak uit te voeren, en was voor iedereen heel goed verstaanbaar, Hij sprak ook heel rustig netjes luid en duidelijk MrICW schreef:ik was er van het weekend ook bij.
ik heb samen met de nieuwe eigenaar hamburgers staan
bakken.
het was een gezellig weekend en de organisatie zal volgend jaar
een stuk beter gaan, neem dat maar van mij aan.
Citaat:westerngirly schreef:
wie was die dikke die dat paard van de eagles ranch liep te meppen als t ff niet lekker ging?goeie reclame zeg!!!
westerngirly schreef:ik ben er al achter wie het was van de eagles ranch;mxxxxxxxxxxxxxxxxxxx,ga zo door meid!!
ze heeft al met veel mensen problemen in de westernsport

piggeljay schreef:De 'officiële' omroeper deed het ook niet slecht, vond ik. Sterker nog: Hij klinkt bij iedere wedstrijd professioneleren wat we ook zagen is een doorman, die onverwachts de omroep ging doen, (hij zorgde er wel voor dat in de kantine iedereen onder tafel schoot omdat men dacht aan een aanslag, omdat er iets goed mis ging met de microfoon }> ) maar uiteindelijk wist hij uitstekend zijn taak uit te voeren, en was voor iedereen heel goed verstaanbaar, Hij sprak ook heel rustig netjes luid en duidelijk
en niet zoals je op veel wedstrijden hoort te snel en binnensmonds dat je echt denk wat zei hij of zei nu eigenlijk.
piggeljay schreef:en wat we ook zagen is een doorman, die onverwachts de omroep ging doen, (hij zorgde er wel voor dat in de kantine iedereen onder tafel schoot omdat men dacht aan een aanslag, omdat er iets goed mis ging met de microfoon }> ) maar uiteindelijk wist hij uitstekend zijn taak uit te voeren, en was voor iedereen heel goed verstaanbaar, Hij sprak ook heel rustig netjes luid en duidelijk
en niet zoals je op veel wedstrijden hoort te snel en binnensmonds dat je echt denk wat zei hij of zei nu eigenlijk.
JA crazy Cactus klopt haha waar de doorman zijn zware taak opzich neemt
Volgens mij heeft de doorman die foto nog niet gezien