[WN] look a like bob marshall boomloos?

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

bolletje

look a like bob marshall boomloos?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-10-05 22:18

crazycactus

Re: look a like bob marshall boomloos?

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-05 22:28

Nope... het lijkt wel iets maar de BM is toch mooier

DubbelFun

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-05 22:52

Ik heb er geen ervaring mee en heb er ook geen van dichtbij gezien, maar het ziet eruit als een zeer slechte kopie.
Doordat het kussen uit 1 stuk bestaat is er weinig contour van de rug mogelijk. Een paard met een niet-vlakke rug c.q. wat hogere schoft zal dus een drukprobleem krijgen.
Verder is de vorm van de zitting (het kuipje) veel te rond voor een normaal zitvlak. Een normale volwassene gaat aan de achterkant klem komen te zitten c.q. zal pijnlijke drukpunten krijgen.

Ik heb op Ebay ook al een aantal zadels zien staan van Hilason van mensen die ze net zo snel als ze gekocht waren ook weer probeerden te slijten.

Kijk ook eens naar de feedback:
http://feedback.ebay.nl/ws/eBayISAPI.dl ... leathergem

VillaNeusjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-05 16:21

volgens mij is dit bedrijf de zogenaamde zadelmarkt van amerika.
ze hebben ook gewone westernzadels te koop en ook dames zadels (die waarschijnlijk gemaakt zijn van een origineel herenzadel en dus niet correct zijn opgebouwd...
maar kan het mis hebben maar kom dat bedrijf wel vaker tegen (zit wel vaker te neuzen op e bay...

DubbelFun

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-05 16:45

Nou ik weet niet of die vergelijking op gaat. Het is meer van 'de klok horen luiden , maar de klepel missen'
Ik zou er best 1 van dichtbij willen zien c.q. uit elkaar halen, maar daarvoor vind ik ze net iets te duur

De ZM-kwaliteit zadels zie je ook op Ebay.com en die komen net als die van ZM uit India, Mexico etc.

VillaNeusjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-05 11:48

ik heb het niet over de kwaliteit sugarmiss, zo bedoelde ik het ook niet, ik bedoelde meer de manier van aanbieding etc... ik ga het niet hebben over de kwaliteiten van het leer etc, want gezien daar hoge discussies over lopen .....

enige wat ik wel aangeef dus, dat die dameszadels van geen kant kloppen , vind ik wel jammer....

DubbelFun

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-05 12:01

Ik heb aan de verkoper weleens een vraag gesteld (verzendkosten e.d.), heb er nooit antwoord op gekregen.
Dat zegt mij al genoeg