Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Dance schreef:Nee komt hier ietsje later, buitenland. Staan er verder nog spannende dingen in?
XoNo schreef:Ach, ik vind het geen Quarter blad meer, maar een reiningblad.
Ik ga hem opzeggen.
Sugarmiss schreef:En hoe is het met Norman
Redneck schreef:Hebben jullie 'm al, de nieuwe Quarter?
Vanaf pagina 10 staat een artikel over de pensionstal waar wij staan met onze paarden..........
XoNo schreef:Ach, ik vind het geen Quarter blad meer, maar een reiningblad.
Ik ga hem opzeggen.
Dat geeft opzich ook niet eens, maar als ik er dan niet eens achter kan komen wie de Nederlands kampioenen zijn in de overige klasses, ja...dan schiet een blad in mijn idee tekort in het verstrekken van informatie.
XoNo schreef:Het hele blad is volledig gebaseerd op vriendjespolitiek. De mensen die de schrijfster lief, leuk of aardig vindt, worden genoemd in het blad. De mensen waar ze weinig mee heeft, Nederlands kampioen of niet, die worden genegeerd.
Raar.
Citaat:
De Quarter. Magazine voor Westernruiters.
Uitgave van de Stichting Promotie Reining Holland en verschijnt 6 maal per jaar.
)in dit verhaal zijn best-buddy's...ik zie het meer als een ode aan... Sugarmiss schreef:Dus niet zeuren als er veel over reining in staat of anders je lidmaatschap opzeggen
Redneck schreef:Vanaf pagina 10 staat een artikel over de pensionstal waar wij staan met onze paarden..........