[SGW] Bodyprotector Harrys Horse

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

aafje87

Bodyprotector Harrys Horse

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-10-05 10:34

heeft iemand deze bodyprotector ook?
Aangezien ik niet van plan ben om te gaan crossen maar het wil voor me eigen veiligheid op onderandere buitenritten wil ik toch een bodyprotector aan gaan schaffen.
Het is trouwens wel een BETA 3 dus als ik ooit nog eens de kolder in me kop krijg mag ik er ook mee crossen.
Ik ben uit eindelijk bij deze bodyprotector uitgekomen omdat ik geen rits wou en deze zat perfect!
Heeft iemand hem en hoe bevalt ie?

Dit is hem:
Afbeelding
Omschrijving van harry's horse zelf:
Voldoet aan alle internationale standaards, dus ook aan norm EN 13158:2000 klasse 3, wat wil zeggen dat deze bodyprotector geschikt is voor alle officiële georganiseerde wedstrijden.
Deze bodyprotector is opgebouwd uit diverse schuimpanelen die zacht en zeer flexibel zijn. Sluiting op schouders en borst van sterk klittenband, clipsluiting aan de voorzijde, eenvoudig verstelbaar. De bodyprotector moet nauwsluitend gedragen worden. Door de lichaamswarmte zal hij nog beter passen en soepeler worden. Voorzien van reflecterende biezen.

aafje87

Re: Bodyprotector Harrys Horse

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-10-05 14:00

is er helemaal niemand die deze kent?

Jellie

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-05 14:04

Ziet er iig mooi uit. Ben hem nog nergens tegengekomen.
Waar heb jij hem gepast? En weet je ook wat hij ongeveer koste.
Ik leen er momenteel 1 van iemand. Dat is een John Field maar die zit bij mij toch niet helemaal lekker....

janinetjjj

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-05 14:19

Ik vind hem ook mooi
Maar ik heb em niet

Laulitz

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-05 13:48

schijnt een goeie te zijn.
heb er zelf geen ervaringen mee, maar dat is wel een bodyprotector die ik zou dragen als ik er een zou moeten nemen...

Margreet

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-05 14:18

Ik heb 'm net gekocht Voor 65 euro, dus nog érg prettig geprijsd ook.
Hoe hij te paard zit kan ik nog niet zeggen, maar het voelt gewoon zo best heel ok aan. Beetje een stevige bodywarmer idee, hij is ook niet zo heel erg dik en goed verstelbaar. En ik heb 'm nu een poosje aan (in huis ) en hij wordt door de lichaamswarmte nog een stuk soepeler.

Jellie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-05 00:16

Dat is zeker een mooie prijs zeg! Ben benieuwd hoe hij te paard bevalt!

Margreet

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-05 10:43

Ik heb er gisteren even mee dressuur gereden, springen doe ik pas volgende week weer. Moet zeggen dat het me echt absoluut niet tegenviel!
écht lekker is anders, maar slecht zat het zeker niet. Ook bewegingsvrijheid genoeg. Paard van 1.80 en ik kon zonder problemen op en afstijgen vanaf de grond.
Het is wel aan te raden om 'm al bij het opzadelen ofzo aan te trekken, zodat hij een beetje warm is geworden als je gaat rijden, want dat scheelt een heel stuk in het draagcomfort.

Lielle

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-05 14:15

Dat geldt in het begin voor alle bp's maar als je ze een tijdje hebt gedragen is het niet meer nodig. Ik vergeet regelmatig dat ik dat ding nog aan heb.

janinetjjj

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-05 14:25

Waar is deze verkrijgbaar ?

Margreet

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-05 18:03

Alle winkels die Harry's Horse verkopen (en dat zijn er véél) moeten 'm voor je kunnen bestellen.