Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
]. Ik ben het grotendeel met je eens. Goede resultaten kunnen ook worden behaald door ruiters/trainers die met respect met hun rijdier omgaan. Gelukkig hebben we hiervan in Bunschoten weer enkele lichtende voorbeelden kunnen zien. Ja, zelfs in de reining!
Citaat:PlauGenGuy: Dit geldt natuurlijk niet alleen voor de arme paarden, je moest eens weten op wat voor niveau mensen soms met elkaar omgaan. Dat vind ik net zo erg of misschien nog wel erger dan hoe mensen met hun paard omgaan. (beetje off-topic misschien, maar toch...)

Blaze schreef:aan de andere kant de dames van Bokt die op een geciviliseerde en rustige manier de dierenbeulen een halt toeroepen.

Cer schreef:
Maarre, waar blijven de mensen die altijd zeggen dat dit alles niet waar is, dat het overdreven is en zelfs een vorm van afgunst??

Citaat:Maarja ik ben geen reiner dus ik weet het niet

LindyH schreef:
Ik ben wel nu extra gemotiveerd om te breken met mijn instructrice. Ze is geen reiner, maar wie een beetje heeft opgelet in Bunschoten heeft het vast wel gezien. Ik weet wel hoe ze aan die methodes komt. Ik heb zelf ook die clinic van die amerikaan gezien. Gelukkig heb ik een aantal weken geleden al gemerkt dat deze methoden niet werken bij mijn paard, waarschijnlijk omdat ik er zelf niet achter sta. Ik ben benieuwd of iemand weet over wie ik het heb en of het dus meerdere mensen is opgevallen. Stuur me dan ff een PBtje.
Blaze schreef:Maarja ik ben geen reiner dus ik weet het niet
cornelie schreef:En ik ben een afvallige dus ik houd helemaal mijn mond maar
. Samen zwijgen. spatter schreef:
dit vind ik een rare opmerking
LindyH schreef:
Ik ben benieuwd of iemand weet over wie ik het heb en of het dus meerdere mensen is opgevallen. Stuur me dan ff een PBtje.
Blaze schreef:spatter schreef:
dit vind ik een rare opmerking
Ik niet,het hele topic gaat over de mannelijke reiner
. 
Blaze schreef:Ik niet,het hele topic gaat over de mannelijke reiner