[WN] vraag aan western-organisatie-vrijwillers.......

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

_Vanes_

vraag aan western-organisatie-vrijwillers.......

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-10-05 22:53

......in welke functie of van welke "club",dat maakt even niet uit .
Even een algemeen vraag nav een stukje uit de nieuwe WHW,wat me zo opkwam.
In het artikel "kort lontje" wordt geschreven: "Openbare internetforums blijken een goed medium om de ontevredenheid te spuien."

En ja,er wordt behoorlijk wat afgezeurd,maar ik heb ook het idee dat er ook behoorlijk inhoudelijke discusies zijn,zie al de NK-topics en het topic over de jeugd.
Worden deze discussies gewaardeert,door de (mensen van de) organisaties?
Daarnaast zie ik toch ook heel veel artikelen terugkomen in de WHW,over onderwerpen ,die "toevallig" ook even op bokt "geleeft" hebben.

Even een gedachtegang,zo op de late avond,..ga nu lekker naar me bedje toe

10y

Re: vraag aan western-organisatie-vrijwillers.......

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-05 23:14

En niet alleen in de WHW

_Vanes_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-10-05 08:06

Dat klopt!De Quarter vind volgens mij ook wel wat inspiratie hier.....

Anya

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-05 08:41

Ik waardeer de discussies en doe ook van harte mee. Ik ben ervan overtuigd dat de serieuze topics op bokt wel degelijk zin hebben en ook wel degelijk ruim gelezen worden. Af en toe wordt een topic wel wat warrig, maar ach... het echte leven is ook niet straight op je doel af.

Er zijn mensen die vinden dat bokt alleen maar een broeinest van ellende en geklaag is. Daar ben ik het dus niet mee eens. Tuurlijk wordt er geklaagd, tuurlijk wordt er ongenuanceerd gereageerd. Tuurlijk hebben mensen een alias. Maar laten we eerlijk zijn, van de meeste WN-ers weten we toch gewoon met zijn allen wie wie is

En klagen is lekker Hollands, en bovendien levert het een signaal. Waar je soms wel en soms niet iets mee kunt/wil doen.

Verder komen er geweldige ideeën van bokt.
Zo zouden regina en ik nooit hebben bedacht dat de D-wedstrijd volgend jaar ook maar walk en jog en leadline moet hebben als er niet toevallig een topic over jeugbeleid op bokt loopt.

Kortom: ik hoop dat iedereen zich gewoon lekker vrijelijk uit blijft spreken. Dat dat af en toe een relletje oplevert, neem ik voor lief (is ook wel lollig vanuit bepaald oogpunt). De voordelen wegen zeker op tegen de nadelen.

En zeg nu zelf: welke vereniging met verspreid wonende leden heeft er zo'n makkelijk medium ter beschikking om te horen wat er onder de leden speelt.

Een klantenonderzoek is een heel stuk prijziger

PeterV

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-05 10:20

jessiejanes schreef:
Worden deze discussies gewaardeert,door de (mensen van de) organisaties?

Noueuhhhh, ik denk niet altijd. En zeer zeker niet door organisaties en of verenigingen die ons gedeelde sport belang, in het brede niet zien, of niet kunnen zien, of gewoon weg niet willen inzien.
Natuurlijk zijn er ook weer andere organisaties en of verenigingen, die het wel waarderen, dat leden breed meedenken in deze verdeelde belangen sport, en dat deze elkaar ook weten te vinden, via het super snelle internet, met zijn forums als deze.

Daar waar bepaalde verenigingen gewoon antwoorden geven, door zich te mengen in een topic, beweren andere verenigingen weer, nooit forums te lezen als BV deze.

Neem maar van mij aan, dat de laatst aangehaalde verenigingen liegen dat zij barste.

Vr Gr Peter Vet

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-05 10:30

Verrek, ik ben het met Peter eens vandaag

Anya

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-05 10:31

Doet het pijn Sonja?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-05 10:38

Nee, pijn niet. Eerder een vaag gevoel van vroegere herkenning

Anya

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-05 10:39

haha

__Suzanne__

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-05 16:23

Zeker vind ik (sommige) topics nuttig, ik doe er allerlei ideeen uit op! Verder ben ik het met Anya eens!

Suzanne
secretaris AAHCH

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-05 12:07

ik denk dat het ook voor vele bokkers wel leerzaam is zon forum!

shellybelly

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-05 20:43

Ook ik kijk dagelijks op bokt, reageer niet altijd, vindt het soms ook leuker om gewoon de topics te lezen. Bij ons worden de dingen van bokt wel eens besproken, de negatieve dingen maar ook de positieve.
Ik gebruik bokt hoofdzakelijk om onze shows te promoten of om iets onder iemand zijn aandacht te brengen.
groetjes Sheila de Reu
penningmeester/wedstrijdorganisatie DPHC