[WN] help, waar vind ik een western bijrijder?

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Daatje

help, waar vind ik een western bijrijder?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-10-05 20:25

zie mijn topic bij verzorgpaarden aangeboden. Iemand nog tips om een bijrijder te vinden die western rijd?

Wranglerbutt

Re: help, waar vind ik een western bijrijder?

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-05 00:20

Daatje schreef:
zie mijn topic bij verzorgpaarden aangeboden. Iemand nog tips om een bijrijder te vinden die western rijd?
In het uiterste geval: Verhuizen naar mijn woonplaats, ik kan er nog wel ééntje bij hebben
I'm kidding ofcourse! Een oproepje op hier op Bokt en eventueel op andere westernfora/groups zou toch een boel westermensen moeten bereiken, hopelijk ook een aantal bij jou in de buurt Succes!

crazycactus

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-05 06:48

Daatje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-10-05 11:38

Je mag ook deze kant op verhuizen hoor! Het is hier heel goed wonen hoor en ik weet dan al een paardje voor je. Bedankt voor de tips jullie allebei, ik ga het berichtje plaatsen op quarterhorses.

Wranglerbutt

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-05 12:17

Daatje schreef:
Je mag ook deze kant op verhuizen hoor! Het is hier heel goed wonen hoor en ik weet dan al een paardje voor je.
Dan loop ik weer de kans voor eeuwig de vriendschap te verliezen van de vriendin wiens paard ik nu 'bijrij'
Het valt in deze omgeving trouwens ook niet mee om een bijrijder [laat staan western!] te vinden, en ik ben op mijn beurt al machtig blij dat ik een westernbijrijdpaard heb.

crazycactus

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-05 12:37

Wat dacht je van hier in het noorden..... paarden zat, maar een bijrijder wil er bekant voor betaald worden.... grrrr.

Wranglerbutt

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-05 12:40

Yep, in sommige delen van het land zijn westernruiters nou eenmaal 'few & far between', al heb ik de indruk dat er in Noord Holland een behoorlijke kolonie moet zitten

Yessy

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-05 13:52

Als je geen supergoede ruiter zoekt is het misschien een idee een nette dressuur/recreatie/die richting te zoeken, die geinteresseert is in westernrijden en wil gaan lessen? Degene die mijn paard nu 4 dagen in de week doet (door de weeks zit ik op kamers dus vandaar), heeft jarenlang dressuur gereden, toen eventjes western, toen weer jarenlang dressuur, en nu is ze dus weer aan het omschakelen naar western

Daatje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-10-05 18:57

Yessy ook dat is voor mij een optie, maar liever heb ik natuurlijk iemand die wel al wat van het westernrijden kent. Maar ja, dat lijkt heel moeilijk te worden.

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-05 08:08

slotje. Links naar topics elders op bokt kunnen in het sticky