Vandaag was dus de grote dag. Na een beetje Bold te laten gehoorzamen aan het halster ging Annemarie haar proberen te laden. In eerste instatie met hekken er om heen en later helemaal zonder. Bold liep er gewoon iedere keer heel makkelijk in, echt onvoorstelbaar!! Ze bleef voorheen namelijk altijd met haar voorbenen op de klep staan en dacht er niet aan om ook haar achterbenen er bij te zetten.. Dat duurde dus altijd heel lang..
Zelf ben ik haar ook gaan laden, en ze liep zo met me mee!! Echt geweldig!! Dus ik ga in ieder geval zeer binnenkort het bos/duin en strand onveilig maken. En waarschijnlijk gaan we ook weer wat meer wedstrijden bezoeken!! Nog even kijken wat voor onderdelen ik dan ga doen, omdat er ooit wat gebeurd is met Bold waardoor ze nu aan haar broekspier bindweefsel heeft, loopt zij daar vreemd door. Ze heeft er voor de rest geen last van, maar het ziet er vreemd uit. Ik ben ook op een APHA show een keer in het midden gezet in de Pleasure en ik kan vertellen, dat is niet leuk..! Maar daar letten ze ook zeer op de gangen. Dus waarschijnlijk wordt het Showmanship, wat erg goed gaat en trail, als ik daar eindelijk eens geduld voor krijg
.Binnenkort gaan we (Nanouk, Gera, Maartje (Rogerina) en ik) ook lessen bij Sil, dus dat gaat helemaal goedkomen!! Ik ben in ieder geval blij dat ik deze stap heb gezet en dat ik weer wat verder kan kijken!! Volgend jaar zijn we natuurlijk wel weer even uit de running met het aankomende veulen.. Maar daar kijk ik ook wel erg naar uit!!
Een stalgenootje kon haar paard ook nooit laden, en we dachten ook echt dat dat een nog groter probleem zou zijn omdat zij ook ooit een ongeluk heeft gehad. Maar dat paard reageerde zo goed, dat ze op een gegeven moment gewoon de trailer in draafde!! En er ook zonder touw in liep!! Echt geweldig hoor!! Mijn complimenten voor Annemarie!!
Wat ook een erg leuke bijkomstigheid was van deze dag, is dat iemand van Paard en Sport is meegeweest vandaag en heel veel foto's heeft gemaakt en een artikel schrijft in het blad!! Ik ben erg benieuwd hoe dat gaat worden!!
.

Is alles opgelost