ff een paar vraagjes morgen heb ik mijn eerste oefencross, dan mopet ik eerst dressuur, dan parcoursje springen, dan wegparcours en dan de cross. Welke proef moet ik dan rijden met dressuur? de proef die staat bij dressuur, dus proefje 10 of het proefje dat staat bij samengestelde wedstrijden? proefje 8 is het dan. En het springen begint om 9.00 en ik moet als nummer 39 hoelaat is dat ongeveer? Hoelang rekenen je per persoon? Moet je met het wegparcours en de cross ook in witte rijbroek en blouse en allemaal rijden? dat was het alvast bdankt!
Laatst bijgewerkt door Karin op 01-10-05 22:12, in het totaal 1 keer bewerkt Reden:titel duidelijker gemaakt
Het springen en de cross mag je gewoon in "crosstenue" dus geen witte rijbroek en blouse als je dat niet wilt . Met springen ze rekenen ongeveer 25 combinaties in 1 uur. Met springen zou je dan rond 10.30 moeten. Voor het proefje dat je moet rijden... voorin in het proevenboekje staat ook een aparte tabel voor welke proeven je moet rijden met een SGW. Proef 8 in dit geval dan ja.
dressuur moet je kijken onder sgw dus in dit geval proef 8 en je mag in crosstenu dus witte broek hoeft niet, volgens mij is een bodyprotector wel verplicht tegenwoordig, springen duurt ongv 1.5 min dus dat kun je zo uitrekenen
Waar is die oefencross dan ergens? Tegenwoordig hoef je trouwens nergens meer een wegparcours te rijden.
De oefencross was in aalten,bij het recreatiemeer: de slingeplas. en aangezien er niks officieels was. Hebben ze er idd een wegparcours bij zitten. Wel jammer trouwens dat ze het tegenwoordig niet meer hebben,die wegparcoursen.