[WN] APHA Convention 2005 & Breeding Stock Paints

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Paintje

APHA Convention 2005 & Breeding Stock Paints

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-09-05 09:19

Van 29 September tot en met 1 Oktober wordt de jaarlijkse APHA Convention gehouden in Atlanta Georgia.
Op Donderdag 29 September wordt van 7:30 - 8:30 pm plaatselijke tijd, het solid Paint-Bred forum gehouden.
Het doel van dit forum is het verzamelen van informatie van leden betreffende hun zicht op en voorstellen ten behoeve van APHA solid Paint-Bred horses (voorheen Breeding Stock horses genoemd).
Het wordt geen vraag en antwoord sessie, maar is bedoeld als feedback en de informatie zal gebruikt worden bij het nemen van toekomstige beslissingen.

Leden zijn welkom om in te loggen en mee te luisteren, via de link op www.apha.com/convention. Ook kunnen ze gedurende het forum hun commentaar sturen naar solidpaint-bred@apha.com.

De opmerkingen die van luisteraars afkomstig zijn zullen worden toegevoegd aan de lijst met suggesties van de deelnemers aan het forum.
Bron: http://www.apha.com/pressroom/05_solidp ... forum.html

NB: tijdens de Convention zal onder andere gesproken worden over het mogelijk verplicht stellen van Breeding Stock klasses tijdens APHA-goedgekeurde shows.

Mac

Re: APHA Convention 2005 & Breeding Stock Paints

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-05 13:17

Hm. Ik ga toch proberen daar iets van mee te krijgen! Ik ben nl wel nieuwsgierig naar de showtoekomst van onze solid Paint bred horses, formerly known as Breeding Stocks (ik vond het al niet zo toepasselijk voor Shane )

Catmax

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-05 18:55

Klinkt erg interessant! Jammer genoeg zit ik net om die tijd in de auto om richting mijn werk te gaan, maar ik zal zeker daarna even het forum nakijken. Ik ben erg benieuwd naar wat voor suggesties er aangedragen zullen gaan worden! Op dit moment is het op wedstrijdgebied nog niet van belang voor ons. Maar wie weet dat de toekomst allemaal brengen zal!

Klint trouwens best leuk....niet meer "Simply is een Breedingstock"....maar "Simply is een Solid Paint Bred Horse". Haha, een hele mond vol. Maar als je SPBH letterlijk vertaald is het wel meteen een stukje duidelijker hoe zit met de paardjes zonder vlekjes.

Jeddah

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-05 19:16

Waarom niet gewoon SP?? Een gewone Paint is tensloote ook niet een Paint Bred Horse? Toch?

Maar in elk geval fijn dat er geluisterd wordt en ik zal proberen er "live" bij te zijn!

Catmax

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-05 19:47

Hé dat is een goede suggestie!! SP, kort maar héél krachtig!!

Mac

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-05 22:46

jeddah schreef:
Waarom niet gewoon SP??

Super Paint
Ik stem VOOR !

Romkabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-05 14:47

Ik vind Breeding Stock ook een goede naam

Mac