Wie heeft er hier allemaal een paint? Zelf heb ik er geen maar ik vind ze super mooi!
Liefst ook een foto
(en zeggen hoe groot ze zijn want ik ben benieuwd of er wel grote paints 'bestaan'..)Groetjess
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
(en zeggen hoe groot ze zijn want ik ben benieuwd of er wel grote paints 'bestaan'..)
jeddah schreef:Kijk maar in mijn profiel..

:
Mac schreef:Ik ehmmm ... heb er vier (schaam). In allerlei kleurtjes en mét en zonder vlekken.
Pepsi (bay overo merrie) en Lee (sorrel solid merrie)
Shane, de zoon van Lee (chestnut solid):
Gracie, de dochter van Pepsi (palomino Tovero):
Francis schreef:Heb je extra foto's van d'r hoofr en kaken mee gestuurd?
. 
Mac schreef:Ik vind het nog altijd een heel decadent gevoel om zoveel moois "van mij" te mogen noemen ....
Gracie is overigens geregistreerd als tobiano. Ze willen er niet aan dat ze tovero is ....

Francis schreef:Splash is zeker tovero, maar dat kun je gewoon zelf aangeven op het registratie papier.
Francis schreef:én terug te draaien... Quarters die als Paint geregistreerd staan maar volgens de nieuwe regel wél Quarter zijn kunnen weer als Quarter geregistreerd worden.
Sterker... straks als de One Parent Rule van kracht gaat móet'ie naar de AQHA (weet niet of ze die regel met terugwerkende kracht gaan toepassen).