Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
). Ik verken dan de extra M-lus en op een gegeven moment ben ik weer terug op het punt waar het L en het M scheidden en verken ik eventueel de hindernissen die er "tussen" staan (als je begrijpt wat ik bedoel) voor het L nog en dan kom je als het goed is weer op het punt waar alle klassen weer samen komen. Dan is het weer een kwestie van goed op de bordjes kijken en goed lezen wat er per klasse verandert.
dus dat probeer ik erin te houden. Verder klinkt het verhaal vanSimmie wel logisch, dus dat gaan we dan maar - hopelijk
- proberen in Y'steyn. Raimaer M zal toch wel pas volgend jaar worden en wie weet wil ik dan al wel weer naar het Z
Op zaterdag loop ik iig Y'steyn dus daar gata het wel lukken. Barchem en Bathmen straks is lastiger Lielle schreef:dat moet ik mss toch maar eens gaan overwegen danOp zaterdag loop ik iig Y'steyn dus daar gata het wel lukken. Barchem en Bathmen straks is lastiger
Ik weet dus nog geen tijd
Lielle schreef:Dressuur is wsl op vrijdag, en dat hoop ik eigenlijk. Ga dan ook maar logeren![]()
Sim, ik loop iig samen met Rob; hij heeft beloofd dat we de 1e M cross even samen zouden doenIk weet dus nog geen tijd