Ik had al ergens gelezen dat er in Arum wel indoor oefencrossen zijn. Weet iemand verder nog locaties waar je lessen kunt volgen of oefencrossen kunt rijden? Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Ik had al ergens gelezen dat er in Arum wel indoor oefencrossen zijn. Weet iemand verder nog locaties waar je lessen kunt volgen of oefencrossen kunt rijden? minnie_muis schreef:www.noordelijk-sgw.nl ! Daar staat alles op! Voor crosslessen etc!
Maar indoorlessen in Arum???? Nog nooit wat van gehoord.. Wel outdoor.. Maar dat gaat via noordelijk-sgw
Ik heb al een keer foto's gezien van een indoorcross en meende dat het om Arum ging. Bedankt voor jullie reacties iig.
Ik heb nog 1 vraagje. Hoe oud waren jullie paarden of pony's toen jullie ermee begonnen. Die van mij is nu 4. Volgend jaar dus 5. Dat lijkt me wel een mooie leeftiojd om ermee te beginnen. Wat denken jullie?? Ik spring al wel gewoon met hem. 1 Oktober ga ik Bb starten in St Johannesga. En in Januari heb ik mijn 1e B wedstrijd. peerke schreef:Oooh dan was ik vast in de war met Franeker ofzo.Ik heb al een keer foto's gezien van een indoorcross en meende dat het om Arum ging. Bedankt voor jullie reacties iig.
Ik heb nog 1 vraagje. Hoe oud waren jullie paarden of pony's toen jullie ermee begonnen. Die van mij is nu 4. Volgend jaar dus 5. Dat lijkt me wel een mooie leeftiojd om ermee te beginnen. Wat denken jullie?? Ik spring al wel gewoon met hem. 1 Oktober ga ik Bb starten in St Johannesga. En in Januari heb ik mijn 1e B wedstrijd.
Maar was altijd wel vrij koele kikker. Oefenen kan altijd
Het lijkt me gewoon een errug keuke afwisseling voor mijn paard. En wie weet vind ik het wel zo leuk dat ik ooit eens een echte SGW ga rijden.
Ik denk dat ik in Nijeberkoop ff kom kijken hoe het er ongeveer aan toe gaat.
)