[SGW] Waar in friesland crosslessen of oefencrossen?

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Pipsel

Waar in friesland crosslessen of oefencrossen?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-09-05 09:51

Volgend jaar wil ik graag met mijn paard wat crosservaring op gaan doen. Ik had al ergens gelezen dat er in Arum wel indoor oefencrossen zijn. Weet iemand verder nog locaties waar je lessen kunt volgen of oefencrossen kunt rijden?

Sjaan

Re: Waar in friesland crosslessen of oefencrossen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-05 09:57

Op www.sgw-eventing.nl vind je veel informatie over oa oefenterreinen.
In friesland is er helaas nog niet zo heel veel mogelijkheid wat betreft sgw's en oefenterreinen, dan moet je al gauw een eind rijden.

Biertabje

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-05 10:06

anders even aan HesterV of Kimdepim vragen die komen uit die regio

Margriet_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-05 10:08

hesterv

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-05 19:13

minnie_muis schreef:
www.noordelijk-sgw.nl ! Daar staat alles op! Voor crosslessen etc!

Maar indoorlessen in Arum???? Nog nooit wat van gehoord.. Wel outdoor.. Maar dat gaat via noordelijk-sgw

hebben 1x indoor franeker en 1x indoor sneek crosstraining gehad

Pinacolada

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-05 13:55

Arum is buiten ja. Met die lessen ga je ook een keer naar Roden en Kubaard

Ils_K

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-05 09:46

ja die cross trainingen lijken me wel wat! roden is heel dichtbij hahaha maar arum is toch wel wat verder weg! en biddinghuizen ligt ook niet naast de deur! als we zelf een trailer hadden was het niet moeilijk, maarja nu wordt het ff puzzelen als ik wel mee wil gaan doen met die trainingen

Pipsel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-09-05 11:24

Oooh dan was ik vast in de war met Franeker ofzo. Ik heb al een keer foto's gezien van een indoorcross en meende dat het om Arum ging. Bedankt voor jullie reacties iig. Ik heb nog 1 vraagje. Hoe oud waren jullie paarden of pony's toen jullie ermee begonnen. Die van mij is nu 4. Volgend jaar dus 5. Dat lijkt me wel een mooie leeftiojd om ermee te beginnen. Wat denken jullie?? Ik spring al wel gewoon met hem. 1 Oktober ga ik Bb starten in St Johannesga. En in Januari heb ik mijn 1e B wedstrijd.

andrea16

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-05 12:31

15 oktober is er in Nijeberkoop een SGW. Er wordt ook een oefencross voor paarden en pony's verreden.
Het vraagprogramma staat op www.startlijsten.nl

Puera

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-05 15:48

Ik sta ook nog op die foto's van de indoortraining in Franeker. Met vosje, blauwe BP en wit shirt. Op de eerste en de tweede foto.

Het ligt bij mij in de planning om volgend jaar de crosstraining in z'n geheel mee te rijden. Ik heb dit jaar en vorig jaar de eerste indoorles meegereden en vooral mijn paard was heel erg enthousiast.

@ Peerke: ik ben geen ervaren crack in de SGW maar 5 jaar lijkt me een mooie leeftijd om mee te beginnen. Ik weet niet in hoeverre je fanatiek je met hem wilt gaan trainen voor de SGW maar hij leert er sowieso van.
Zo af en toe een crosstraining is voor kijkerige springpaarden ook heel goed, heb ik me laten vertellen.

hesterv

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-05 17:48

peerke schreef:
Oooh dan was ik vast in de war met Franeker ofzo. Ik heb al een keer foto's gezien van een indoorcross en meende dat het om Arum ging. Bedankt voor jullie reacties iig. Ik heb nog 1 vraagje. Hoe oud waren jullie paarden of pony's toen jullie ermee begonnen. Die van mij is nu 4. Volgend jaar dus 5. Dat lijkt me wel een mooie leeftiojd om ermee te beginnen. Wat denken jullie?? Ik spring al wel gewoon met hem. 1 Oktober ga ik Bb starten in St Johannesga. En in Januari heb ik mijn 1e B wedstrijd.

Die van mij heb ik gewoon meegenomen vanaf zn vierde Maar was altijd wel vrij koele kikker. Oefenen kan altijd

Pipsel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-09-05 11:53

Bedankt voor jullie reacties. Het lijkt me gewoon een errug keuke afwisseling voor mijn paard. En wie weet vind ik het wel zo leuk dat ik ooit eens een echte SGW ga rijden. Ik denk dat ik in Nijeberkoop ff kom kijken hoe het er ongeveer aan toe gaat.

kimdepim

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-05 19:03

Ik ga wel naar Patrick kuiper in zweelo .. (is voor ons 45 min rijden.. maar dat licht geloof ik niet in friesland )