[SGW] Westerbork gaat niet door!

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Lielle

Westerbork gaat niet door!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-09-05 10:55

Scum

Re: Westerbork gaat niet door!

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-05 12:09

Ja, was allang bekend. Echt heel jammer. Hopelijk volgend jaar dan wel.

Sjaan

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-05 14:13

Dit was idd al even bekend, jammer hoor. Ik had Westerbork eerst wel in mijn planning zitten. Altijd leuk om naar een 'nieuw' terrein te gaan om een cross te rijden!

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-05 16:15

Ik wist het ook al. Stond al een poosje op de eventing kalender. En ik meen me te herinneren dat het al eens gemeld is in ons oude "sgw-mutsen" topic.

Ik ben altijd een beetje "huiverig" voor een geheel nieuwe cross. Ik kijk altijd graag even de kat uit de boom. Eerst maar zien of het eerlijk gebouwd is en of de afstanden in eventuele combinaties normaal zijn.

AntheaV

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-05 19:59

Ik ken de mensen die het organiseerden dus wist het ook al. Baal echt want komt er eindelijk een cross die dichtbij is, gaat ie weer niet door maarjah volgend jaar wel waarschijnlijk

jollyjoker

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-05 08:59

Ik ben net een weekendje met de manege waar ik lesgeef in Westerbork geweest.Is echt jammer dat het niet doorgaat! Wij hebben de route van de cross in buitenrit gereden en was echt heel mooi!! Delen van de hindernissen stonden al en de startbox was klaar. Ik hoorde dat het misschien in April '06 doorgaat.

Kitty

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-05 12:48

Als het in April doorgaat, ben ik van de partij. Ik had me ook voor oktober willen opgeven maar zag inderdaad dat hij niet door ging.

Dan zijn er al vier crossen hier enigszins in de buurt. Nijerberkoop, Roden, Westerbork en Hattem.

andrea16

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-05 06:03

Zou wel mooi zijn als het in het voorjaar wordt gehouden! Dan ben ik ook zeker van de partij

Scum

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-05 08:22

Nijeberkoop en Hattem zijn toch in het najaar Kitty?
Roden is wel aan het begin. Etten-Leur is ook in april, net na Chaam.

Ik kan wel meegaan met Sim. Het is een nieuwe cross, dan wil je wel graag weten hoe de bodem is en hoe er gebouwd is. En dan het jaar erna als de organisatie wat meer op mekaar is ingespeeld meedoen.

Aan de andere kant: Castenray was ook nieuw en die was prima (op de zware bodem na, maar we zijn van tevoren al wezen kijken daar), en ik wist dat die door Fried van Stiphout gebouwd werd. Die is niet voorniks bondscoach.

AntheaV

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-05 13:22

als die in april door gaat ga ik er ook heen. Ettenlleur en chaam zijn voor mij toch nie te doen, dan moet ik meer dan 4 uur rijden en dat vind mijn moeder nie zo leuk
nijeberkoop en hattem zijn idd in het najaar scum