wat op zondag wordt verreden en Western Pleasure Junior wat op donderdag wordt verreden???
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Marieke schreef:Heb je de smaak te pakken vera?
Boldly schreef:Dan moet ik toch tot zondag blijven... Want je komt vast wel door de voorrondes heen!! Dat wordt dan alleen geen beginners meer starten voor je..
(echt goed trouwens!)
Boldly schreef:Jawel, je haalt punten per plaatsing geloof ik. Je ben niet na 1 keer eerste geplaatst te worden beginner-af.. Dan mogen Fique en Ellie nu wel eens heeeeel snel naar de amateurs(echt goed trouwens!)

Citaat:Beginners starten niet op het NK
dan was ik al van plan om amateur te starten omdat hij zo braaf en rustig loopt, ik niemand hinder en wel weet wat de bedoeling is
Sonja schreef:Boldly schreef:Jawel, je haalt punten per plaatsing geloof ik. Je ben niet na 1 keer eerste geplaatst te worden beginner-af.. Dan mogen Fique en Ellie nu wel eens heeeeel snel naar de amateurs(echt goed trouwens!)
Beginners starten niet op het NK

SuzanneAAHCH schreef:je kan je status laten omzetten van beginner naar amateur door het WRAN-wedstrijdsecretariaat even te bellen, die regelen dat dan meteen even voor je.
JanT schreef:Wanneer je inschrijft voor het NK wordt, als je als beginner staat geregistreerd, automatisch je status veranderd naar amateur, hoef je niets voor te doen.
En eenmaal amateur, dan nooit geen beginner meer.. In geen enkele klasse. Maar dat moet voor jouw vast geen probleem zijn Vera. 

Boldly schreef:Dat bedoel ikEn eenmaal amateur, dan
nooit geen beginner meer.. In geen enkele klasse. Maar dat moet voor jouw vast geen probleem zijn Vera.