[WN] Geen NK voor Milena en mij...

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Geen NK voor Milena en mij...

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-05 21:57

Ter info voor wie het lezen wil:

Milena en ik komen niet naar het NK. Ze heeft gisteren vastgelegen in haar stal en daarbij de knie dusdanig verdraaid dat het behoorlijk foute boel is. Ze heeft veel pijn en loopt echt beroerd. 'k Heb er meteen iemand bijgehaald en de kans dat dit op tijd hersteld is, is nul comma nul.

Ik moet niet zeuren, want ZIJ is degene die pijn heeft, en deze blessure komt met tijd wel weer goed. Er zijn mensen hier die heel veel slechter nieuws gehad hebben deze week, dus dit is een kleinigheidje in vergelijking daarmee.

Voor mij is het echter flink aangekomen. We hebben er samen zo hard voor gewerkt, Mileen en ik....
Ik baal als een stekker... M'n meissie had een mooi plekje in de fotohoek verdiend. Niet dit.....

Sorry voor het zeikberichtje. Morgen zie ik wel weer in dat er veel ergere dingen zijn.

Bedankt voor het lezen.

Sonja

Anya

Re: Geen NK voor Milena en mij...

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-05 22:01

Wat rot Sonja. Je hebt zo ontzettend hard gewerkt.
Maar dan rij je je zelf maar volgend jaar naar het foto-hoekje, met nog meer punten. En als je de moed kunt opbrengen om toch naar het NK te komen, kom dan even een lekker bakkie doen. We zijn zelfs van plan om te koken. Dus je bent uitgenodigd om een zak snoep voor Mileen in ontvangst te nemen en een dikke knuf voor jezelf

Vera

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-05 22:02

Hopelijk is Mileen weer snel op de been!
Uiteindelijk is dat het belangrijkste.....enne dat plaatsje in de fotohoek...dat komt wel
Veel sterkte!
Laatst bijgewerkt door Vera op 02-09-05 22:03, in het totaal 1 keer bewerkt

crazycactus

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-05 22:03

He getsie Son, wat een naar bericht nu.... Arme mileen.....
Nou veel sterkte met haar, ik kan me voorstellen dat je vreselijk baalt. Zeker nu je de laatste tijd zo goed ging met haar.

Nou Milena beterschap dan maar

Sammy_Jo

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-05 22:04

Jeetje Sonja, dat is balen...veel succes met haar !

mehlika

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-05 22:05

Potverdorie, dat is pas balen!!!
Dit is al de 2e veelbelovende combi die moet afhaken vanwege een blessure...
Ik wens je veel beterschap met Milena enne, klagen mag hoor!

Wranglerbutt

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-05 22:08

SH*T! Da's schrikken! Hopelijk is Milena snel weer de oude.
Van mij mag je best balen dat het NK voor jullie dit jaar niet doorgaat; jullie waren echt 'on a roll'... Persoonlijk vind ik het ook erg jammer dat ik jullie niet in actie kan zien, ik had me vooral op de western riding verheugd! Volgend jaar een nieuwe ronde met nieuwe kansen voor jullie, hoop ik!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-05 22:08

@Anya:
Je weet de situatie op m'n werk momenteel, dus ik denk dat ik het mezelf cadeau doe om gewoon lekker door te gaan werken die week en niet met gekrulde tenen op de tribune te gaan zitten. Ik kom in het weekeinde wel een keertje langs.

@Vera:
Je hebt helemaal gelijk. Dat ze beter wordt is veel belangrijker. Ik ben ook gewoon heel kinderachtig en totaal onterecht vreselijk verdrietig. Rationeel weet ik ook wel dat dat nergens over gaat. Maar ik ben vreselijk moe, heb er hard voor gewerkt en me er erg op verheugd, dus even totaal niet meer voor rede vatbaar...
Over een week of 6 kan ik haar waarschijnlijk gewoon weer rustig oppakken, en dan gaan we gewoon weer vol goede moed door met oefenen voor volgend jaar...

@CC;
Ik zal het aan 'r doorgeven. Ze vindt zichzelf ook erg zielig momenteel.

Bedankt voor jullie lieve reacties.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-05 22:12

@ Wranglerbutt:
Ik ook want het ging steeds beter joh. Woensdagavond nog op het zandpad m'n galopoefeningetjes gaan doen zodat we lekker lang rechtuit konden rijden. En dat ging ZO netjes, dat ik gewoon met een grijns van oor tot oor terug kwam en Mileen was ook zo tevreden met zichzelf.... Ze sprong ze mooi recht, versnelde niet in of na het changement, koppie bleef mooi laag...

@Mehlika, wie is er nog meer geblesseerd dan? Die persoon mag me bellen, kunnen we samen even lekker hartgrondig vloeken. Pakken we daarna een biertje, en vanaf morgen mag ik niet meer zeuren maar gaan we ons richten op de volgende.

@SJ: thanks.

mehlika

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-05 22:14

Ik denk dat diegene dit wel zal lezen en zelf je een pb zal sturen
Laatst bijgewerkt door mehlika op 02-09-05 22:16, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-05 22:15

Is welkom in mijn PBbox, en schelden mag vandaag

Vera

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-05 22:18

[quote="Sonja]
@Vera:
Je hebt helemaal gelijk. Dat ze beter wordt is veel belangrijker. Ik ben ook gewoon heel kinderachtig en totaal onterecht vreselijk verdrietig. Rationeel weet ik ook wel dat dat nergens over gaat. Maar ik ben vreselijk moe, heb er hard voor gewerkt en me er erg op verheugd, dus even totaal niet meer voor rede vatbaar...
Over een week of 6 kan ik haar waarschijnlijk gewoon weer rustig oppakken, en dan gaan we gewoon weer vol goede moed door met oefenen voor volgend jaar....[/quote]

Ik kan me helemaal voorstellen dat je daar ontzettend van baalt! Uiteindelijk is dat waar je al die uren werk in hebt gestoken, samen voor hebt lopen zweten en zwoegen.
Daarom is het lekker als je eventjes hardop kunt zeggen dat je er de z**kte in hebt.
Maar inderdaad, als je er over nadenkt gaat het nergens over; je eet er geen boterham minder om en je hebt mee stress als Milena een langdurige blessure er aan over zou houden.
Dikke knuffel voor die dappere dame bij je op stal

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-05 22:23

Ergens in m'n achterhoofd weet ik ook donders goed dat het onzin is als ik nu lekker dramatisch ga zitten zuchten dat het allemaal voor niets is geweest, want dat is natuurlijk echt bullsh1t van de bovenste plank.
We hebben heerlijk gewerkt de laatste tijd, zijn weer veel beter met elkaar aan het omgaan sinds we soms van iemand anders les hebben, en hebben absoluut een paar flinke stappen voorwaarts gemaakt samen dit jaar. Als je alleen al kijkt naar hoe we nu een trailparcours door kunnen sturen, en hoe mooi ze d'r changementen voor me neerlegt, dan heb ik reden genoeg om apetrots op 'r te zijn ZONDER een roodwitblauw lint om d'r hals. Ik had zowiezo MEEDOEN aan het NK al geweldig gevonden.

Maar ik beloof plechtig dat ik morgen weer normaal doe hoor

crazycactus

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-05 22:24

Meid zwelg even lekker in zelfmedelijden, je komt er wel weer uit samen met Milena. We snappen hoe je je voelt, dus klaag maar even tegen ons aan!!!!

mehlika

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-05 22:26

We hebben heerlijk gewerkt de laatste tijd, zijn weer veel beter met elkaar aan het omgaan sinds we soms van iemand anders les hebben, en hebben absoluut een paar flinke stappen voorwaarts gemaakt samen dit jaar. Als je alleen al kijkt naar hoe we nu een trailparcours door kunnen sturen, en hoe mooi ze d'r changementen voor me neerlegt, dan heb ik reden genoeg om apetrots op 'r te zijn ZONDER een roodwitblauw lint om d'r hals. Ik had zowiezo MEEDOEN aan het NK al geweldig gevonden.

Dit vind ik nu een fantastische uitspraak!
Blijf vooral zo denken

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-05 22:27

Nope, genoeg geklaagd. Nu ga ik chocola eten.

Bedankt allemaal, en een fijn weekeinde gewenst.

Sonja

crazycactus

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-05 22:29

Ook een heeel goed troost middel!!!

Monnik

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-05 22:43

Kan best dat anderen deze week veel slechter nieuws gehad hebben, maar dit is jouw persoonlijke slechte nieuws en dat moet jij verwerken. Samen met Milena natuurlijk.
Snap best dat je baalt van al jullie harde werken de laatste tijd. Maar het belangrijkste is dat Milena er nog is en dat ze weer op zal knappen!!!
Tuurlijk mag je jezelf even lekker zielig voelen en je klem eten aan chocola!!!

Voor Milena een dikke knuffel en heel erg veel sterkte met haar!!

johanna29

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-05 07:22

Ik heb thuis geleerd dat het niet netjes om te vloeken maar dit is ECHT SH*T en nog eens SH*T voor jullie. !!!!!

( Sonja, de tafel is voor vanavond rereserveerd hoor !!)

sterkt, johanna

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-05 08:19

You've got perfect timing Jo...
We gaan vanavond gewoon alvast vieren dat jij 't wel goed gaat doen op het NK en dat Mileen en ik gewoon nog een jaar hebben om ons daar te laten zien!

Cassidy

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-05 08:28

Jee, dit is echt balen...ik hoop voor je dat Milena voorspoedig herstelt en dat ze er geen blijvende gevolgen aan overhoudt. En dat je teleurgesteld bent dat een evenement,waar je zo naar toe hebt geleefd, niet doorgaat: daar hebben we allemaal begrip voor!

__Suzanne__

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-05 08:36

Heee Sonja wat balen joh! Arme Milena met haar zere been

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-05 08:36

Vandaag is gisteren niet meer, heb er gisteren even lekker kinderachtig een potje om zitten janken, en vandaag gaan we gewoon weer verder.

Ik heb voor mezelf de voordelen op een rijtje gezet, en daar word ik dan best wel weer vrolijk van.

* Het startgeld wat ik me nu bespaar staat voor 5 lessen van mijn op dit moment favoriete instructeur.

* Ik heb net (wederom) een nieuwe baan en die week van het NK kwam echt heel beroerd uit op m'n werk. Die week vakantie trek ik in en ik ga lekker naar m'n werk. Iedereen blij.

* Omdat ik die week dus ga werken heb ik nog eens 6 extra vakantiedagen op m'n verlofkaart en dat breng het totaal nu op nog 28 dagen voor dit jaar. Als ik er 18 van verkoop, heb ik er alsnog 10 om mee te nemen naar volgend jaar, EN heb ik een stuk zadel gefinancierd dat vandaag op Faiz gepast gaat worden.

* En omdat ik toch nog dagen genoeg heb voor volgend jaar, ga ik lekker meteen als de nieuwe agenda van de Together Ranch voor volgend jaar er is, een aantal lange weekeindjes in te plannen om daar lekker te gaan trainen voor het volgende NK en er lekker tussenuit te zijn.

* Het komende jaar zal ik Faiz ook rustig aan uit gaan brengen, dus misschien zien jullie me volgend jaar wel met 2 paarden verschijnen

En nu ga ik uitloggen en naar Mileen om te stappen, masseren en af te spuiten.

Fijn weekeinde allemaal!

__Suzanne__

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-05 08:38

That's the spirit Sonja!

jeanette

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-05 09:27

Sonja wat balen. Ik kan me je reactie van gisteren heel goed voorstellen. Gelukkig zie je het vandaag alweer wat zonniger in.

En voor de rest sluit ik me aan bij wat Anya zei. Kom gerust een bakkie doen. Altijd gezellig.