Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
,maar ik was laatst op wedstrijd en toen keken ze in mn ent boekje waar in stond dat ze weer in december geent moet worden ,en toen zeiden ze kan nog net he!! 
crazycactus schreef:nog net????? Nou jahhh. Dat ze zowaar in je boekje gekeken hebben. Het afgelopen jaar heeft er nog niemand om mijn boekje gevraagd. Heb het altijd wel bij me, meestal onder mijn arm als ik naar het secretariaat ga, maar ze hebben er nog niet in gekeken.....

kjcm schreef:ik weet nog, jaren geleden dat ik in de drafsport werkte, dat er verplicht werd om 2x per jaar te enten en ik heb dat uiteindelijk ook over genomen met mijn paard, of ik nu wedstrijden rijd of niet ik vind het een prettiger idee omdat er bij ons op stal mensen zijn die geregeld met hun paarden op andere locaties komen en zo weet ik dat ik er iig alles aan gedaan heb om mijn paard te beschermen en daarmee ook de paarden van iemand anders.
Omdat ik op een grote manege sta waar ook veel grote evenementen worden georganiseerd met dus veel verloop van vreemde paarden en pony's