[WN] wie kent de Circle A Ranch in Mussel ?

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

freespirit

wie kent de Circle A Ranch in Mussel ?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-08-05 22:08

Wie o wie rijd er bij de Circle A Ranch in Mussel ? Of heeft er misschien ooit gereden/les gehad van instructeur Ab ?

MSQuincyTE

Re: wie kent de Circle A Ranch in Mussel ?

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-05 00:22

Ik heb les gehad van Ab Bakker.
Hij geeft super goed les vindt ik

MSQuincyTE

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-05 00:23

Mijn vriendin Crazycactus op bokt lest nog steeds bij hem.

crazycactus

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-05 07:34

Ja ik les bij hem, samen met een stuk of 30 anderen. Het is er heel gezellig en je krijgt goed les. Ab probeert zijn lessen zo gevarieerd mogelijk te houden en als je een keer wat anders wilt trainen kan je dat altijd vragen. 1 keer per jaar op hemelsvaartdag hebben we een onderlinge wedstrijd, en het afgelopen jaar voor het eerst met koeien. In het najaar is er weer een kans dat we koeien krijgen en dan verzorgt Ab ook speciale avondjes om met het vee te werken.
Ik weet niet of je een eigen paard hebt, maar zoniet dan rijdt je op hele goed getrainde quarterhorses, zoals mijn eigen Jae of op Tootsie en Pocita. Dit zijn echt geweldige paarden.
Er wordt les gegeven op dinsdag van half 8 tot half 10 en op zondag vanaf 12 uur. Kom gerust een keertje kijken!!!!

Steaming

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-05 08:39

freespirit

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-08-05 23:57

Wij hebben vorige zondag onze eerste (prive-les) gehad..op Jay (of Jae). Super !!!!!!
Komende zondag hebben we de volgende prive-les en daarna gaan we kijken of we in een groep kunnen meedraaien. Ik wil zelf graag op mijn eigen appaloosaatje Ginny, maar heb nog geen trailer en daarbij heeft Ginny nog een veulen aan de voet.

Ik kom morgen zeker kijken !!!!

crazycactus

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-05 07:15

Waren jullie dat!!!!!! Ik ben die blonde meid die nogal even uit haar slof schoot omdat Bo op mijn voet ging staan terwijl mijn oudste zoon Brandon aan mijn kop stond te zeuren.
Ik ben er niet vanavond want ik moet werken, maar zondag ben ik wel weer van de partij.

freespirit

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-08-05 17:06

crazycactus schreef:
Waren jullie dat!!!!!! Ik ben die blonde meid die nogal even uit haar slof schoot omdat Bo op mijn voet ging staan terwijl mijn oudste zoon Brandon aan mijn kop stond te zeuren.
Ik ben er niet vanavond want ik moet werken, maar zondag ben ik wel weer van de partij.

AAAAAAA was JIJ dat !!!!!!!!!!!!!!! Jaaaa, dat waren wij....enne...je liet een 'diepe' indruk bij ons achter, haahahahaha
Jammer dat je er vanavond niet bent, maar wij hebben volgende week zondag om 14.30 wederom een prive-lesje.

M'n complimenten over Jae...wat een snoet en wat een ontzettend braaf dier !!!

crazycactus

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-05 18:48

TJa... ik ben niet gauw boos, maar als er ineens 100 kg op je tenen gaat staan........... Maar ik heb mijn paard er niet voor gestrafd...Dat vond ik niet nodig.