trec

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Laykaatje

trec

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-08-05 16:32

hey ik las pas over de tak TREC en wil er meer over weten.
Kent iemand misschien een goede site hierover ?

liefs,

Delphi2

Re: trec

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-05 19:24

Marja1988

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-05 19:27

www.flyinghorse.nl

Daar is alles over trec rijden te vinden In nederland is er overigens weinig animo voor. De wedstrijd dit jaar is afgelast ivm te weinig deelnemers

*ziet nu dat iemand de site al had gemeld*

KingMarco

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-05 19:51

Er is er wel onlangs eentje geweest in nederland geloof eind mei ofzo.

Karin

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-05 00:02

Marja1988 schreef:
De wedstrijd dit jaar is afgelast ivm te weinig deelnemers

Klopt niet, die wedstrijd is gewoon doorgegaan. Op 21 en 22 mei van dit jaar is er een TREC-wedstrijd geweest in Eersel met 11 deelnemers, zie http://www.flyinghorse.nl/inhoud/trec/w ... itslag.htm

Op 16 oktober is er weer eentje, maar dan alleen de POR (de oriëntatierit).

Via www.flyinghorse.nl kun je je abonneren op de nieuwsbrief die je dan via e-mail wordt toegestuurd.

Marja1988

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-05 08:58

O oke Verkeerd onthouden :S
Jammer dat mijn pony's nog te jong zijn. Wil heel graag meedoen

pol013

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-05 09:17

dit lijkt me erg leuk!
Dit is de ideale combinatie tussen buitenrijden en eventing. Niet niet zo hoog en verplicht als eventing en niet zo saai (sorry) als endurance.

Ik wordt er nog niet helemaal wijs uit hoe je mee kan doen?

Laykaatje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-08-05 13:54

oke heel erg bedankt allemaal !!!
-xxx- layka

Delphi2

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-05 17:16

pol013 schreef:
dit lijkt me erg leuk!
Dit is de ideale combinatie tussen buitenrijden en eventing. Niet niet zo hoog en verplicht als eventing en niet zo saai (sorry) als endurance.

Ik wordt er nog niet helemaal wijs uit hoe je mee kan doen?

Volgens mij kan je je gewoon inschrijven via een mailadres wat wordt vermeld op beovengenoemde website.

Mijn vriend en ik willen ook alletwee mee doen op 16 oktober, alleen de POR lijkt me hartstikke goed zo voor de eerste keer.

pol013

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-05 21:47

POR? heb het net wel gelezen maar weet niet meer wat dit was. Ik zou vooral het 'behendigheid' deel willen doen (al lijken ze me allemaal leuk, wel een beetje veel op 1 dag)

Mijn planning is iets meer lange termijn. Ik zou graag in mei meedoen maar moet eerst zien dat ik een spring/ veelzijdigheidszadeltje aan kan schaffen. Ik heb me zelf wel beloofd dat ik mijn best ga doen want dit ljkt me nou echt leuk om te doen en erg goed te passen bij mijn paard.

Karin

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-05 21:50

Je doet niet alles op één dag, dat scheelt. Bij de wedstrijd in mei was de POR op zaterdag en de twee andere onderdelen werden op zondag verreden.

Mij lijkt de PTV (het terreinparcours) ook het leukst. Ik had plannen om in mei mee te doen, maar ik had al een erg drukke maand en voor ons is Eersel niet naast de deur. En nu heeft mijn paard een blessure, oktober is nog te vroeg om weer actief aan een wedstrijd mee te doen. Misschien komt het er ooit nog van.

pol013

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-05 22:12

ja dat gevoel ken ik. Daar komt nog bij dat ik mijn paard nu alleen op M2 niveau start in de dressuur, buitenritten maak van 1 tot 4 uur en zelden spring (ivm zadel waar de beugels van af vallen als ik ga springen). Ik zal dus ook nog een aantal voorbereiding moeten treffen om mee te kunnen doen.

Iemand hier enige ervaring hoeveel conditie je paard moet hebben om hier (op een eerlijke manier voor het paard) aan mee te kunnen doen?

Delphi2

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-05 13:44

De wedstrijd in oktober is alleen de POR, dus de orrientatierit, ik vind het wel prettig de eerste keer alleen die rit, is al lastig genoeg lijkt mij.
Ik heb me ook opgegeven voor een instructie dag waarbij de hindernissen aan bod komen dus dan kunnen we daar ook thuis vast een beetje oefenen, wij zijn ook niet van die springers.

Tsja en qua conditie, daar ga ik me ook maar eens in verdiepen wat wijsheid is, ik denk dat de Endurance ruiters hier meer over kunnen vertellen.

wreckh

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-05 14:57

Ik heb me ook opgegeven voor de rit in Oktober. Ben nu al een beetje zenuwachtig. Kwa conditie zit ik verder goed. Maar compaslezen >;)
Geloof dat ik daar nog even op moet oefenen, hihi. Ik ben benieuwd hoe het is! Gr.