Ik heb een tweedehands zadel op het zicht van saddlesmith een dick pieper zadel er is maar 3 maanden met gereden en de vraagprijs is 1300 euro het heeft 2100 euro gekost,
wie kent er iets van dit merk zadel? Kloppen de prijzen?
Volgens mij is dit een heel goed merk, maar persoonlijk ken ik het niet. Maar volgens mij zijn er hier zeker wel mensen die het wel kennen. En als het zadel idd maar 3 maanden oud is dan is die prijs wel een buitenkansje.
Gezien de nieuwprijs in Amerika heb je er geen slechte deal aan. Alhoewel niet over alle Saddlesmith zadels er zulke positieve berichten zijn staat de Dick Pieper goed bekend http://www.horsetackreview.com/results- ... %20Saddles
Dick Pieper zit heerlijk, en het is kwalitatief wel een goed zadel. Wat de prijs betreft kon het ook wel kloppen. Monique, hoe oud is jou zadel, beter gezegd, hoe lang geleden heb jij hem gekocht? Voor de Euro of na de Euro?
Ik denk toch dat we misschien over een verschillend zadel spreken, u sprak over een bloemmotief, dit zadel heeft geen bloemmotief, en de beenlappen zijn omgedraaid leder (deine)