Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

) 
Cassidy schreef:. En een gekocht veulen, een gekochte jaarling of tweejarige op de foto zetten heeft al helemaal geen zin, want dan zie je niets.

Cassidy schreef:Viel mee, het diertje liep wat onregelmatig en men verwachtte groeipijn. Foto's waren meer voor de zekerheid.Dan noem je ook wat op, ik kan me niet voorstellen dat ze foto's van dit paard hebben gemaakt omdat ze het leuk vonden. Paard zal wel kreupel gelopen hebben, en goed ook.

Rietveld schreef:Ik kies merrie en i.o.m. eigenaar hengst.
Merrie wordt gedekt door hengst.
Wanneer merrie niet meer werkt etc, dan merrie overplaatsen naar mij.
Na afspening merrie terug naar eigenaar.
Kosten van dekking zijn voor mij.
Kosten van verzekering, DA, stalling etc, tijdens de periode dat de merrie bij mij is, is voor mij.

) MightyMike schreef:Een merrie is niet de enige die het karakter doorgeeft, de hengst speelt in mijn ogen toch ook wel een grote rol. Je wilt een merrie zoeken waar je van het karakter en bouw erg tevreden mee bent, en nakomelingen bekijken zodat de kans erg groot is dat er een veulen geboren wordt dat jouw bevalt. Waarom dan niet naar een reeds geboren veulen kijken waarvan je alle eigenschappen al kunt bekijken..