[WN] Voor de mensen die mij naar Claudia hebben gevraagd

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Anya

Voor de mensen die mij naar Claudia hebben gevraagd

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-08-05 09:05

Ik doe het maar even zo, want ik ga vandaag op vakantie.
Het laatste wat ik hoorde twee weken geleden, was dat ze in het ziekenhuis lag en dat het heel slecht met haar ging.

Ik durfde vervolgens niet meer te bellen. Als je in het ziekenhuis ligt met de familie om je bed, heb je wel wat anders te doen. Inmiddels heb ik haar vandaag gebeld.

Het gaat weer redelijk met haar.
Ze moest naar het ziekenhuis omdat de lymfeklieren op haar longen drukten waardoor ze geen zuurstof kreeg. Er waren geen voorspellingen te doen hoe dat zou uitpakken.

Inmiddels is ze thuis, kan ook weer gewoon praten en voelt ze zich met morfine erbij aardig goed. Ze is zelfs de stad even ingeweest en ze klinkt zoals Claudia is, een ontzettend optimistische blije lieverd.

Lieve Claudia, wat was ik blij je stem te horen!

DubbelFun

Re: Voor de mensen die mij naar Claudia hebben gevraagd

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-05 09:08

Jeetje wat een bericht.
Claudia sterkte

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-05 09:38

Gebeurt niet snel, maar ik heb even niet zo veel te zeggen. Ben een beetje van slag. Hield er rekening mee dat we eigenlijk elk moment te horen konden krijgen dat die lieve Claudia er niet meer zou zijn, en vervolgens belt ze gisteren soort van vrolijk iemand van hier die met hetzelfde rekening hield. En zich dus aan de ene kant rotschrok dat ze belde, en aan de andere kant zo blij was om haar te horen. Mixed emotions noem je dat...

Ik blijf gewoon hopen, duimen, etc...

MightyMike

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-05 09:40

Voor mensen die willen weten hoe het met haar is, kunnen eventueel mij ook mailen.

Claudia is idd al weer even in huis uit het ziekenhuis en kan zich nu zelfs al redelijk weer redden, af en toe zelfs zonder zuurstof en morfine. Ze voelt zich zelf onder omstandigheden goed en heeft weer zin om dingen te doen, al dan zittend.

Ze heeft ons allemaal erg laten schrikken met de plotselinge ziekenhuisopname, maar is nog van plan even dapper vol te houden.

Ik ga morgenmiddag nog met een vriendin bij haar langs. Ze heeft erg veel mensen die bellen en langs willen komen, maar ze moet helaas een beetje filteren, omdat ze gewoonweg te weinig energie heeft voor iedereen. Mochten er mensen zijn die wel willen weten hoe het met haar gaat, mail me gerust.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-05 09:48

Wil je Claudia een hele dikke knuffel geven van Dick en Sonja?

Thnx...

_Vanes_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-05 10:05

Uhmm,..over welke Claudia gaat dit???

Sterkte Claudia!!

MightyMike

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-05 11:31

Claudia Velthuis-Vermee, ze reed altijd erg leuk mee met haar paintmerrie Jo (Exotic Blue).

Komt voor elkaar Sonja!

crazycactus

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-05 14:10

Was zij in Hardenberg van het voorjaar???? Ik heb nog heel gezellig met haar gepraat.

Sterkte aan haar gewenst, van mij!!!!! (meisje met cremello)

jeanette

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-05 15:24

Ja ze was in Hardenberg van het voorjaar. Ik ga haar volgende week woensdag een hele dikke knuf brengen en dan gaan we lekker bijkletsen

missgoldy

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-05 15:52

Ik ben blij dat dit topic is gestart.
Heb me mn. de laatste weken regelmatig afgevraagd hoe het met haar zou zijn maar voelde me niet genoeg bekend met haar om iemand te benaderen. Vooral toen ze dingen te koop aan ging bieden op bokt kreeg ik een knoop in mijn maag.

Ik ken haar persoonlijk niet zo goed maar had op de wedstrijd altijd respect voor de manier waarop zij haar paard reed.

Veel sterkte Claudia!!

Groetjes Marjan

Marieke

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-05 16:49

Wat heb ik gemist? Wat is er met haar gebeurd?

XoNo

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-05 18:32

Ik vroeg me ook al af hoe het met haar ging. Ben ja, blij is misschien niet het goede woord, maargoed, ben in ieder geval blij dat het nu weer beter met haar gaat. Mocht ze dit lezen (ik ben die jongen die je bij de Sylvester Ranch heb gezien tijdens de clinic van Anya ), heel veel sterkte en dat je nog maar een poosje heel veel lol in het leven mag hebben!

redpebbles

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-05 22:58

Ook van onze kant hoop ik dat je je weer een stuk beter voelt de komende tijd. En nog wat leuke dingen kan gaan doen. Sterkte