[WN] fool'm school'm startnummer nodig?

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

vrolijk

fool'm school'm startnummer nodig?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-08-05 17:40

ik wil volgende week zondag mee doen aan de fool'm school'm

maar dat paardje waar ik dat mee wil rijden is niet van mij
en iemand anders heeft al een lease contract.

een wedstrijd gaat dan zo ie zo niet of ik moet dan altijd open blijven starten, dus ik wil dan fool'm school'm rijden
maar mag dat dan wel zonder dat ik open moet blijven starten ?

en hoe zit dat dan met het startnummer moet ik er een aanvragen op naam van mij en het paard voor alleen 1 x fool'm school'm?
of kan ik op de dag zelf voor 1 dag een starnummer krijgen ?

ilseb

Re: fool'm school'm startnummer nodig?

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-05 06:25

Ik heb in mei met mijn paardje aan fool 'm school 'm meegedaan en toen is me verteld dat ik geen startnummer moest aanvragen. Op de dag zelf kreeg ik een provisorisch startnummer. Achteraf bleek dat het startnummer wel op mijn naam was geregistreerd en het bedrag was ook van mijn rekening afgeschreven. Daar zat ik dan met mijn "startnummer"; een nummertje dat met pen op een papiertje geschreven was, waarin ik zelf gaatjes had geprikt om het te kunnen ophangen. Nu is dat wel weer opgelost geraakt, hoor. Na contact op te nemen met de federatie heb ik een nieuw nummer gekregen. Geplastificeerd en geperforeerd. De moraal van het verhaal is; wel een startnummer aanvragen.

vrolijk

Re: fool'm school'm startnummer nodig?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-08-05 12:40

oh dat is dan wel jammer
volgends mij kost een startnummer 25 euro voor als je niet lid bent.
nou dat vind ik iets te veel geld voor 1 keer fool'm school'm te doen.