Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
judith schreef:Het is zo fijn dat de NQHA reageert op mailtjes.....

Sugarmiss schreef:judith schreef:Het is zo fijn dat de NQHA reageert op mailtjes.....
Misschien vakantie

Wel blond, niet dom

Citaat:Amateur mag je iig ook Open starten, of je als Novice dat ook mag moet ik even nalezen.
) rina schreef:Citaat:Amateur mag je iig ook Open starten, of je als Novice dat ook mag moet ik even nalezen.
volgens mij wel. althans wat ik in de regels lees mag een novice ook open starten. zo niet heb ik een probleem heb ik vorig jaar nl wel gedaan![]()
ik heb vorig jaar ook een amateur kaart gekocht. dan wel op een wedstrijd. maar volgens mij is dat ook net zo makkelijk. effe een papiertje invullen (daarop kun je ook gelijk aangeven novice) creditcard gegevens erbij en klaar. dit jaar kreeg ik automatisch van de AQHA een nieuwe amateurkaart toegestuurd (na betaling)
je gewone lidmaatschap kan je met je transfer gelijk invullen, staat nl op de transfer zelf gedrukt of je gelijk lid wilt worden.
Je kunt namelijk een gewoon Open lidmaatschap en amateur lidmaatschap aanvragen. Maar daarnaast moet je dus ook nog een open of amateur kaart kopen??? Wie bied de uitkomst.. wat moet ik doen om straks (novice)amateur wedstrijden te kunnen starten, welk lidmaatschap en evt. welke kaart?
een verschil in prijs is er nl niet. alsje lid bent en je wilt een ama. kaart kost hij bij hun 5 dollar. hetzelfde dus als een "direct" ama. lidmaatschap.