En foto's misschien? Google vindt niks...
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Spikers schreef:We hebben ook Shy Boy gezien de mustang uit het boek vond hem maar een beetje zielig stond in een penn in de volle zon maar daar zullen ze wel hun redenen voor hebben.
Boldly schreef:Wat is dat? Een Monty Roberts-afzeik-site? Ik weet nooit zo goed wat ik van dit soort verhalen moet denken.
Boldly schreef:Misschien is het hier en daar wat aangedikt, maar toch geloof ik wat Monty zegt.

Boldly schreef:Ja dat is ook wel. Maar wie dan Monty zelf zou beter weten wat zijn vader hem wel of niet heeft aan gedaan.
Sugarmiss schreef:Boldly schreef:Ja, hij heeft dat toen zelf nog helemaal gegraven schreef hij. quote]Met het handje of zou hij iemand instructies hebben gegeven met een grote graafmachine
Spikers schreef:@ WormBoy ik ga hier niemand lopen afzeiken ... En is het niet zo dat als iemand bekend is er niet alleen het goede naar voren komt maar ook veel roddel en achterklap en daar doe ik niet aan mee![]()
![]()
![]()
! Ik bewonder hem! Straks komt hij in Belgie las ik! Daar ook maar snel kaartjes voor kopen!