[WN] waar in zeeland is er een western manege of iets dergelijks?

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

hannatjuh

waar in zeeland is er een western manege of iets dergelijks?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-07-05 13:56

hey
ik zoek hier in zeeland een soort van western manege in iedergeval iets waar je western kan leren en geen eigen paard voor nodig hebt want die heb ik niet

als iemand zo iets kent wil die dan ook ff de prijzen er bij zetten zodat ik weet wat ik moet verwachten

ik rij nu dresuur op een manege maar ik ben het een beetje eu aan het raken om telkens te moeten slaan met me'n zweep om iets voor elkaar te krijgen ik wou eerst al western rijden maar dat vonden mijn ouders beetje gevaarlijk of zo

maar als iemand iets weet laat het dan a.u.b iets horen alvast bedankt

Anoniem

Re: waar in zeeland is er een western manege of iets dergeli

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-05 15:20

Voor Zeeuws-Vlaanderen. In Oostburg heb je de C-ranch, en in het oostelijk deel... bij Sluiskil geloof ik. Maar kan niet op de naam komen... Aan de overkant enzo weet ik niet precies

Succes iig!

Cassidy

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-05 16:10

Je kunt Buitenzorg een PB sturen, ze heeft een tijd lang western gereden en ook aan wedstrijden meegedaan. Er is iig een
vereniging voor westernruiters in Zeeland, die kunnen je misschien verder helpen met adressen of locaties waar je kunt gaan westernrijden.

Nicole85

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-05 16:23

Bij Sluiskil, dat is mijn stal. Hier wordt western gereden, maar kan je geen les krijgen. We organiseren wel zo nu en dan een clinic of gaan masaal naar Vrouwenpolder... Maar hier heb je eigen paard voor nodig..

In Oostburg les ik op de C-Ranch.

Oja, in Eede, daar staat Eugiene .... (ben achternaam kwijt) nu met zijn paarden ipv op de Margrette.

highsign

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-05 09:01

De Greup Stables in Oud Beijerland. Bij Henk en Angelique Ferdinandus. Goede lessen en fijne mensen met verstand van westernrijden!

Romkabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-05 09:03