[WN] wedstrijden 30-31 juli as in brunsum

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

wedstrijden 30-31 juli as in brunsum

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-05 09:07

hallo
Over twee weken worden er europese kampioenschappen team-cattlepenning gehouden in Brunssum.
Ik volg bokt al een tijdje, maar lees of hoor hier weinig over, terwijl ik best enthousiast ben en ook twee dagen aanwezig zal zijn daar (als toeschouwer)
Mijn vraag is nu, hoe staan de `western`bokkers tegenover deze wedstrijden, gaan jullie ook kijken/meedoen?
Of ben ik straks de enige bokker die in brunssum is?

piggeljay

Re: wedstrijden 30-31 juli as in brunsum

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-05 11:03

wij hebben een team afgevaardigd die voor onze stal uit komt.
ik zelf kom niet omdat ik dat weekend een groep krijg die willen komen trainen met koeien, en ja dan gaat je eigen portemonee toch voor.
maar ik weet zeker dat het bere gezellig en druk gaat worden in brunsum

LisetteSugar

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-05 12:32

Als ik niet hoef te werken kom ik graag. (Ook een gevalletje van eigen portomonnee ) Ik ben vorig jaar meerdere malen naar Brunssum afgereisd. Om foto's te maken voor de westernkalender 2005 (nou ja, Gera fotografeerde), om naar de westerndag te komen. Altijd hartstikke leuk en gezellig! Maar voor velen is het natuurlijk wel een eind rijden, dus misschien dat er daarom ook minder mensen komen... In ieder geval: áls ik kan, dan kom ik graag! Het zal echt de moeite waard zijn!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-05 15:19

Oke, het staat dus wel op de spreekwoordelijke kaart! dat is dan leuk om te lezen. Inderdaad het is een eind weg, voor mij ook, maar ach als ik zo´n wedstrijd in nederland wil zien, dan heb ik dat er wel voor over.
Nog meer die willen reageren?

Xer

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-05 15:24

Voor ons is het eens een keer lekker dichtbij, in eigen provincie.
Wij zullen dus zeker een van de dagen komen kijken.

ZipNRascal

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-05 20:55

Mijn paardje staat er op stal, dus normaal gesproken zou ik er zeker zijn, maar helaas vertrek ik dan op vakantie! Het was de enigste datum die er nog vrij was voordat mijn school weer begon

senga

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-05 09:30

ik ga mee doen met mijn haflinger.het is voor ons ook een eindje rijden,bijna 4 uur maar heb het er graag voor over!!