[WN] WRAN nk 2004

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

RoxanneH

WRAN nk 2004

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-07-05 19:51

Hey mensen,

Ik zat ff in een wat oudere westernhorseworld te bladeren , en toen zag ik dat er met het Wran nk 2004 voorondes waren.
Maar in dat weekend het NK zelf, was er ook een barrelrace, dit onderdeel was niet te verrijden in de voorondes.

Mocht je dan helemaal niet barrelracen als je de voorrondes niet gehaald had?? of waren er geen voorrondes nodig voor dit onderdeel??

Ik ben wel benieuwd hoe dat zat.

En hoe kun je weten wat er gevraagd wordt om aan het NK mee te mogen doen? want elk jaar zijn er weer andere regels???

Alvast bdankt

piggeljay

Re: WRAN nk 2004

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-05 19:57

er waren inderdaad geen voorrondes voor barrel racen, waarom weet ik niet maar ik vermoed dat er te weinig mensen zijn die zich inschrijven voor barrelracen.
vorig jaar waren er maar als ik het me goed herrinder 5 die meededen.
hoe je dat moet weten? je moet toch een inschrijformulier in vullen daar staat alles op.

Linda

Re: WRAN nk 2004

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-05 20:07

Volgens mij was het vorig jaar zo dat wanneer er minder dan 10 inschrijvingen voor een onderdeel waren, dat er dan geen voorrondes waren, maar dat weet ik niet helemaal zeker meer.

Staat er nog niks over het NK op www.wranwesternhorseworld.com of www.westernsport.nl ?