Senna heeft namelijk een bult boven haar knie
, een schieffel, en ik wilde toch even zien of ze er aan de Longe-line goed mee liep, dus eerst eventjes gelongeerd!Ze liep Godzijdank super en vond het onwijs leuk om weer even wat te "doen"! Daar groeit ze gewoon van! Zo'n schat is het!
Dus daarna even tijdens het aan de hand (uit)stappen ook gedraafd en 2 keertwendingen om de achterhand gemaakt, dat hebben we sinds Oktober vorig jaar niet meer gedaan, maar natuurlijk vond Senna het zo gaaf dat ze het heel geconcentreerd helemaal meteen goed deed! Zonder dat ik haar schouder aan hoefde te raken! Als een volleerd Showmanship paard!!! Kanjer is het!
Dus, toen keek ze zijdelinks even naar een balk die op de grond lag en ik dacht , okee, dan gaan we ook nog side-passen over de balk, 1 keertje dan, Senna!!
Ik loop voorbij de balk, maak een draai om de achterhand naar rechts, loop terug naar de balk (die nu rechts van mij en Senna ligt) en sta stil.
Senna zet haar linker voorbeen gekruist voor haar rechtervoorbeen en kijkt me even aan alsof ze zegt: "Klaar? Kunnen we? Mag ik?" en ik zeg zachtjes "zijwaarts" en we lopen zo kaarsrecht zijwaarts de side-pass over de balk heen.......ik hoefde weer niets te doen, haar zij niet eens aan te raken...!
Wat een SUPERKNOL!!!
Sinds Oktober niks meer gedaan behalve poetsten en wandelen en zo in 20 minuten kan ze Trailmanlineshippen!!!Ik kan wel janken als ik zo met haar bezig ben... ze wil zo graag alles voor me doen...( ze lijkt Jeddah wel...
)Volgend jaar gaan we voor de WRAN Showmanship!!! Dat gaat ze geweldig vinden, weet ik zeker!
Maar eigenlijk stem ik voor een nieuw onderdeel, Trailmanlineship!! Wie nog meer?
Maar opper het eens bij de organisaties zou ik zeggen
Volgend jaar is ze er toch te oud voor?
"