wie o wie weet waar ik een koeienprint pad of dun dekentje kan krijgen liefs een dunne zodat ik die over mijn neoprenenpad kan leggen word er gek van te zoeken op internet }> mischien weet iemand een adres.
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
wie o wie weet waar ik een koeienprint pad of dun dekentje kan krijgen liefs een dunne zodat ik die over mijn neoprenenpad kan leggen word er gek van te zoeken op internet }> mischien weet iemand een adres.

Aan de achterkant doe je een gewoon stofje of wol. Het patroon voor je pad, kun je zo over nemen van je neopreen pad.. Hoop dat je zelf (of iemand weet) Die een beetje handig is met de naaimachine
maar voor de fun is het wel leuk! inderdaad op de markt een leuk stoffie uitzoeken je doet hem toch over je pad dus hoeft niet dik te zijn.
haha ja ik straks op wedstrijd working cow komen ze achter mij aan
ik weet eigelijk niet in welke kleur mijn paint merrie is sorrel met een heel wit hoofd en daarom heen een zwarte rand best moeilijk om een kleur te vinden ik reed eerst in het rose maar vind dat bij haar niet mooi dus dacht ik dan maar voor naar les een koeien print.