Nou, ook maar even een reactie van mij. Ik ben er ook geweest, samen met Fretje overigens en ik heb ontzettend genoten. Wat een spektakel zeg, ik werd naarmate het weekend vorderde steeds fanatieker. Heerlijk ook dat iedereen alle deelnemers even hard stond aan te moedigen, welk land die ruiter of dat team ook vandaan kwam. En ik heb hevig staan kwijlen bij al die mooie paarden en vooral natuurlijk bij wat ze kunnen. Als je ze op het terrein zag rondlopen waren het zulke rustige paarden maar zet ze in de bak en zet er een stel koeien bij en je hebt een heel ander verhaal. De team-penning was wel favoriet bij mij, daar komt zoveel bij kijken heb ik het idee. Ik vond alleen wel dat het ruk-en-pluk-gehalte soms een beetje hoog was... Verder complimenten voor de organisatie, ik vond het als toeschouwer goed georganiseerd in ieder geval.
Diva heb ik ook zien lopen, ik heb die run zelfs op film staan. Met commentaar van een paar zeer fanatieke supporters, die achter mij zaten, erbij
. Leuk dat ze uiteindelijk zesde is geworden! Wij hebben nog een tijdje zitten wachten op de prijsuitreiking, maar het duurde zo ontzettend lang voordat ze alles op orde hadden, dat we uiteindelijk maar weg gegaan zijn. We hadden nog wel een stukje rijden voor de boeg.
En Menna, gefeliciteerd met je broer, echt geweldig wat hij en zijn team gepresteerd hebben!