[WN] Dutch Teampenning Association

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

rupke

Dutch Teampenning Association

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-06-05 00:14

i.v.m. het organiseren van de High Point Competitie 2006 zijn wij op zoek naar maneges in Nederland / Belgie die als locatie kunnen voldoen aan het concept van de Dutch Team Penning Association.

Aanmeldingen zijn vanaf nu welkom via onze site www.dutchteampenningassociation.nl
Waarna er met de betreffende maneges contact zal worden opgenomen betreffende de gestelde voorwaarden....

Binnenkort zal ook de definitieve regelgeving op de site gepubliceerd worden.... en vanaf september 2005 kan men zich via de site aanmelden als lid, dit is een voorwaarde om mee te kunnen doen aan deze competitie.....

Ook hierover meer info vanaf september 2205,

Namens DTA

Rob van Ginneken

Anya

Re: Dutch Teampenning Association

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-05 06:43

Dag Rupke. Volgens mij is de nieuwe westernmanege in Haaksbergen (de Kolderhoeve in Isodorushoeve) geschikt voor jullie wedstrijden. Maar aangezien ik geen aandelen heb daar en er slecht twee keer geweest ben, kan ik je niet meer dan dat vertellen.

Jannie

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-05 11:25

rupke schreef:
Ook hierover meer info vanaf september 2205,

Namens DTA

Rob van Ginneken

Dat duurt nog even Rob, ben je van plan zo oud te worden? Haha!

crazycactus

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-05 12:11

Waar moet de manege aan voldoen om geschikt te zijn als locatie? Bij mijn buurman (Ab Bakker, Circle-A-Ranch) is alles afgestemd op het werken met vee. Hij heeft alleen geen koeien, en binnenbak. Zorgen jullie zelf voor vee?