[WN] Waar zadelmak laten maken??

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Burning_star

Waar zadelmak laten maken??

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-06-05 11:54

Hoi!

Weet iemand een goed adres, liefst in Oost-Vlaanderen, waar ik mijn merrie zadelmak kan laten maken en opleren?

Alvast bedankt!

BlackWych

Re: Waar zadelmak laten maken??

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-05 12:43

Om niet teveel reclame te maken heb ik per PM gereageerd.

=^.,.^=

Cassidy

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-05 12:45

Adressen van westernstallen in Belgie vind je hier:

http://users.skynet.be/sky52426/brpg/btrainers.html

En voor de rest is het echte begin van het zadelmak maken niet zoveel verschillend van de dressuur.
Persoonlijk vind ik Ann Poels een hele nette ruiter, maar bij een paard wat zadelmak gemaakt moet worden ga je waarschijnlijk niet direct met Ann Poels te maken krijgen.

DubbelFun

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-05 14:33

Cassidy schreef:
.., maar bij een paard wat zadelmak gemaakt moet worden ga je waarschijnlijk niet direct met Ann Poels te maken krijgen.
En dat is bij meer bekende trainers zo Knipoog

Burning_star

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-06-05 16:34

Ik wil haar echt op een goeie plek, waar ik weet dat ze alle verzorging krijgt en natuurlijk goed wordt ingereden. Maar ik zou ook willen dat ik geregeld bij haar kan gaan, en dat het dus niet te ver is. Ik ben al een tijd aant zoeken... maar ik heb nog tijd tot volgend jaar, ze is nog maar pas 2 van 2 juni

BlackWych

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-05 16:53

Hardstikke goed toch! Zo kun je je oriënteren en hier en daar eens langs gaan om te kijken.

=^.,.^=

Peterina

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-05 10:55

Er is een hele goede training stal in Morkhoven die jong paarden op engels of western zadelmak maken MAAAR die weigert met een paard te beginnen als het niet minstens 3 jaar oud is ! En voor arabieren liefst eerder 4 jaar oud !
Heel paard vriendelijk stal, bezoekers altijd welkom (ook onverwachts Knipoog ), vriendelijk en hartelijke mensen.

Wetsernfriek

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-05 12:51

ah van de ronde lol ja western langs onze kanten das niet te veel bekend hey. voor western laten trainen kan je best in de ronde van antwerpen en limburg bekijken hoor want langs onze kanten is het nog geen punt. en stade op een manege?

Burning_star

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-06-05 11:18

Nee, ze loopt lekker bij me thuis. Ik heb 3 weides achter ons huis + de stallen en nog een weide die ongeveer 50m van ons huis ligt.

InekeP

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-05 18:52

Sugarmiss schreef:
Cassidy schreef:
.., maar bij een paard wat zadelmak gemaakt moet worden ga je waarschijnlijk niet direct met Ann Poels te maken krijgen.

En dat is bij meer bekende trainers zo

Ann Poels is in blijde verwachting en zal op dit moment niet op een paard kruipen!!!!

Je hebt nog alle tijd om een goede trainer te vinden, maar zit Peter Simons ook niet bij je in de buurt?

Ik heb hele goede ervaringen met Rieky Young in het verleden en vorig jaar nog met Walter Bouwmeester. Alleen moet je er dan iets meer tijd voor over hebben.

veel succes.