Als je het kan ontvangen kijk dan vanavond om half 7 even naar TVNoord, dan is er namelijk een documentare over de Cirlce A Ranch. Er zijn 3 dagen gefilmd en ik kom hopelijk ook nog ergens in beeld (waarschijnlijk mijn billen....en die kan je niet missen qua omvang....). Om een idee te krijgen hoe ik er uitzag die dag....anders weet je nog niets....
Dat is Tootsie (rmb preppy toes) die is van Ab, echt een geweldig paardje (ze is 1,40) supercool en heel werkwillig. Ze is een kleindochter van Docs Prescription (pleasure) uit een dubbel doc bar merrie. Super veel cow, en bloedsnel.
Komt het ook online, want wij hebben geen tv noord hoewel we maar 2 km buiten Groningen wonen. En ik heb geen zin en tijd om met de antennes te stoeien om het wel te ontvangen. Maar wel zin om boy Ab in actie te zien en die billen willen we ook niet missen
hahaha.... Ik weet nog niet of het ook online is de site van tvnoord ligt er momenteel uit. Ik kan het zelf ookniet zien, want wij hebben een schotel.... Maar ja het wordt door de diverse mensen wel opgenomen.