[WN] Wedstrijden, waar te beginnen?

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

SuperrrPaint

Wedstrijden, waar te beginnen?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-06-05 08:10

ìk wil graag reining gaan starten met mijn paint,
maar nu snap ik niks van die wran en alles.
is dat net zo als een startkaart om punten te rijden met dressuur?
en wedstrijdjes in de buurt van Flevoland bestaan die ook?
alvast bedankt!

Klaasje

Re: Wedstrijden, waar te beginnen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-05 08:14

Jeddah

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-05 08:22

Je kunt ook op de Paint wedstrijden Reining starten, en als je op de WRAn wedstrijden start kun je ook lid worden van het PAC progamma! Daarmee verdien je inderdaad officiele punten bij de APHA!

Voor meer info kijk ook op de website van de DPHC www.dutchpainthorseclub.com

Oops, ik vergeet antwoord te geven op je vraag!

Ja, je hebt wel een startkaart nodig, via www.westernsport.nl maar het is niet hetzelfde als dressuur, je hebt geen start coupons. Het is meer ene registratie wat het inschrijven voor een wedstrijd makkelijker maakt.

Als je een beginner bent bij de WRAN zul je na 7(?) punten door moeten stromen naar de Amatuer, maar daar kan je eeuwig blijven, of je moet geld verdienen met paarden, dan moet je door naar de OPEN. Als Amatuer zijnde mag je ook Open starten, dus kun je 2 keer per show starten, 1 keer Amateur, 1 keer Open.

Typhoons

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-05 10:54

Je mag dus als je amateur bent in de open starten en die wedstrijd daarop weer in de amateur?
En als je niet lid bent van de WRAN kan je toch wel een WRAN wedstrijd starten, of is dit niet meer?

calemity_jane

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-05 11:01

misschien goed lezen op de site.
er staat me iets van bij dat je les geeft typhoons dus dan mag je niet in de amateut en MOET je in de open

Klaasje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-05 11:19

Typhoons schreef:
Je mag dus als je amateur bent in de open starten en die wedstrijd daarop weer in de amateur?
En als je niet lid bent van de WRAN kan je toch wel een WRAN wedstrijd starten, of is dit niet meer?

Je kan wel starten als je niet lid bent van de WRAN volgens mij, maar als je wel lid bent krijg je meestal korting (toch?).
Je kan op 1 wedstrijd bijv. 2 x starten bij een bepaald onderdeel, zoals Amateur Trail - Open Trail.