Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Citaat:Ik denk dat (nu heb ik het ff over de WRAN) de vereniging meer controle moet uitoefenen op de georganiseerde shows en eisen moet gaan stellen aan hoe een organisatie er moet uitzien zodat je een referentie kader creeert waar de deelnemers aan kunnen refereren.
Ik heb het niet over accomodatie eisen.
Citaat:Maar ook van de deelnemers mag men meer eisen.
Citaat:Kan me bv voorstellen dat er een stuk of 2 wedstrijden per provincie worden aangewezen als selectie wedstrijden om te mogen deelnemen aan de voorselectie van het NK.
Dus niet elke C-show als selectie wedstrijd uitschrijven maar alleen door de Wran aangewezen shows.
Stel dat er dan 12 wedstrijden als selectie show worden aangewezen dan moet men als ruiter aan minimaal 6 van deze shows hebben deelgenomen.
crazycactus schreef:Het moet toch te doen zijn om bijv. nederland in 4 regio's te verdelen (noord,oost,west,zuid) en dan gewoon iedere maand maar 1 wedstrijd per regio.
) heel veel werk. Als er vervolgens niemand op af komt, lijkt het me logisch dat organisatoren er volgende keer wl 2 keer over nadenken voor er weer een show georganiseerd wordt.
) ook nog een leven buiten hun hobby. Op een dag dat een wedstrijd gepland staat is het goed mogelijk dat er bijvoorbeeld een trouwerij of een langverwacht feestje of bezoek gepland staat. Er zijn talloze redenen te bedenken waarom mensen niet naar een show kunnen komen. Financieel is het vaak ook erg moeilijk.

Citaat:En het zou ook aangenaam zijn als organisaties eens naar elkaars kalender binnen Nederland, en die van andere buitenlandse organisaties keken om zo elkaar niet in de wielen te rijden
PeppySan schreef:
Wie moet die data dan gaan verdelen? de wedstrijdorganisatoren onderling? of de WRAN/FNW?
Hoe lang van te voren moet je een datum reserveren?
) er vervelend, ik wil gewoon weten waar ik aan toe ben en niet er naar toe rijden en er dan achter komen dat mijn paard eerst nog een uur op de trailer moet blijven staan voordat ik kan gaan losrijden... Citaat:Bijvoorbeeld de eerste start 10 euro, de tweede 8 euro, de derde 6 euro, de vierde 5 euro en alles wat je nog meer start, gratis.
Blaze schreef:start 4 onderdelen betaal je het volle pond dan is dat 40 euro + 2.50 admin.=42,50
als je met korting krijgt dan is het 10+8+8+8+2.5=36.50
het verschil is 6 euro HALLO 6.
(trouwens dan moet ik dat gaan delen door het aantal wedstrijden dat ik start)
)
) 150 euro per show