Zoals eerder gezegt heb ik dus een sidepull gekregen. Heb er zelf verder geen ervaring mee, dus ik wil even weten of ie zo goed zit (hoger? Lager? Losser? Strakker?)
Let trouwens niet op Jamaica's wakkere hoofd, die had het warm geloof ik
Ik weet niet wat ik ermee wil, ik wil wel even kijken hoe ze erop loopt. Er komt zowiezo nog een bontje om, maar moest hem ff passen. Keelriem lijkt strak te zitten, maar met een paar keer olieen komt dat wel goed denk ik, hij is nog vrij stug. Zal eens kijken of ik hem hoger krijg (heb niet veel gaatjes meer bij het neusgedeelte)
Hij hangt idd iets te laag, maar dat is maar 2 cm hooguit. De keelriem vind ik niet te strak zitten, ik vind eerder dat de meeste mensen hem te los hebben zitten
Die bevestigingen zijn wel lekker makkelijk, beter als bij die van mij die helemaal genaaid zat.
Een paar gaatjes bij prikken waar je dat bij een gewoon hoofdstel ook zou doen moet het wel oplossen. Had geinformeerd op ebay, hele mooie sidepull..... verstuurd de verkoper niet buiten amerika....baal baal
Betreft de gaatjes bij prikken, heb ik al gedaan, moet alleen even kijken of ik hem hoger kan krijgen, want het neusgedeelte staat al op zijn grootst (en aangezien hoe hoger, hoe breder de neus)