[WN] Dj's trainingsstable

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

LadyMadonna

Dj's trainingsstable

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-06-05 19:57

o.i.d.

Heeft iemand enig idee of ze een nieuwe website ofzo hebben? Want de site die ik via google vind doet het niet meer

Boldly

Re: Dj's trainingsstable

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-05 20:47

Bedoel je van Dineke Jonker? Volgens mij hebben zij geen website..

LadyMadonna

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-06-05 21:39

bedoel ik idd

Vera

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-05 21:43

Moet Flyinghigh nog wat aan doen geloof ik.....Haha!

FlyingHigh

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-05 07:33

FH doet helemaal niets meer met websites, mijn eigen site is zelfs al compleet uit de lucht, zonde.

johanna29

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-05 17:49

Ben eigenlijk ook wel een beetje benieuwd hoe het met haar gaat want je ziet en hoort helemaal niks meer van haar. Ik vond haar met haar paarden altijd een hele prettige combinatie om naar te kijken. Ik meen mij te herinneren dat er vorig jaar hier op bokt 2 topic's over DJ'trainingstables zijn geweest, 1tje waarin Jacob Jan een nieuwe hengst in Amerika gekocht zou hebben en 1tje waarin heel geheimzinnig gedaan werd over de huidige locatie.

FlyingHigh

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-05 19:02

Niets geheimzinnings aan meer allemaal. Dineke en Jacob Jan hebben een nieuw bedrijf gebouwd in Neudörpen, net over de grens bij Coevorden. Ziet er prachtig uit! Dineke heeft, samen met Jacob natuurlijk, inmiddels ook een heel gezinnetje (3 kids inmiddels) gesticht en dat kost toch behoorlijk wat tijd en energie.
Ik was ook heel erg verdrietig dat ze zo ver weg gingen zitten, ik had het daar altijd verschrikkelijk naar mijn zin en mijn paarden hadden daar een leven als een koningin en koning. Voor zover ik weet, rijdt Dineke volop weer trainingspaarden, zijn ze druk met de dekkerij en is ze zich weer aan het voorbereiden om weer op wedstrijden te verschijnen. Hun wedstrijd- gebied ligt momenteel meer in Dld, waar ze ook veel klanten begeleiden.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-05 08:17

Ik heb Dineke een paar weken geleden nog in Duitsland op een wedstrijd zien rijden. Ze gaf een reiningdemonstratie.
(dat ze dat op een shanks en op 2 handen deed daar zal ik het maar niet over hebben. Vond ik een beetje jammer eerlijk gezegd)

FlyingHigh

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-05 10:52

Sonja schreef:
Ik heb Dineke een paar weken geleden nog in Duitsland op een wedstrijd zien rijden. Ze gaf een reiningdemonstratie.
(dat ze dat op een shanks en op 2 handen deed daar zal ik het maar niet over hebben. Vond ik een beetje jammer eerlijk gezegd)

Eerlijk gezegd trainde ik, toen ik mijn paard met shranks reed, ook op 2 handen. Zolang je zacht met je hand bent, moet dit geen enkel probleem zijn natuurlijk. Ik heb Dineke in de 6 jaren dat ik daar was en haar dagelijks zag rijden, niet grof met haar handen zien werken.

crazycactus

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-05 11:31

Ik denk dat ze eerder bedoelt, dat ze het liever op 1 hand had gezien of dan op een snaffle.... Maar ik moet eerlijk bekenen dat ik op demo's ook wel eens op 2 handen rij, zeker als het heel druk is en Jae gespannen. Is hij rustig en ontspannen rij ik hem wel op 1 hand.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-05 07:47

FH dan heb je het over een training, niet over een demonstratie op een grote westernwedstrijd.
En wat je schrijft over rustige handen klopt precies. Daarom schrijf ik het ook...