Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Dat noem ik nog eens AKTIE.
JoesPleasure schreef:Klinkt behoorlijk tegenstrijdig.Hij vond alleen dat 't wat krap op de schouders lag en het zakte toen ik erp zat.
Citaat:We gaan nu eerst een pad proberen met een uitsparing in het midden, waardoor de ruggegraat vrij ligt.
Sugarmiss schreef:Ik begrijp uit bovenstaande dat je je oude (te krappe) zadel -wat op de schoft drukt als je er op zit- behoudt en dat je met een speciale pad dit probleem wilt gaan oplossen
JoesPleasure schreef:De mal van haar rug pastte helemaal goed in de vorm van mijn zadel.
Sugarmiss schreef:Klinkt behoorlijk tegenstrijdig.JoesPleasure schreef:Hij vond alleen dat 't wat krap op de schouders lag en het zakte toen ik erp zat.
). 
JoesPleasure schreef:.......We hebben gisteren nog wel met een stokje de ruimte gemeten onder het zadel toen ik erop zat en toen bleek dat er toch nog ruimte onder het zadel zat op de plek waar ze normaal gesproken een lichte drukking heeft na het rijden.
.......
Volgens mij gaat het nu al moeilijk worden om een goed zadel te vinden voor mijn paard, want er heeft gisteren een full quarter en een semi quarter boom opgelegen en beiden lagen ze niet goed.
Naast de kale bomen ook nog 3 zadels geprobeerd, maar dat was ook niets.
........