[WN] mooslarque World reining Trophy $ 100.000

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

dell

mooslarque World reining Trophy $ 100.000

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-06-05 10:06

Van af donderdag wordt er in Mooslarque de W.R.T. gereden.
Hioerbij zijn ook nederlanders aan wezig n.l. Walter Bouwmeester met drie paarden en Riecky Young .
Walter bereikte in de Interm open een 2e plaats 215,5 met hollys brennas kid
Riecky heeft zich geplaatst voor de finale Lawson op zondag met Burned Starlight 217 is deze finale zitten toonaangevende ruiters zoals Shawn Flarida,Duane Latimer,Todd Sommers ,martin Larcombe e.a.
Rudy Kronsteiner had de hoogste score 222.5 en een4 e plaats met spaceship van Braam Q.H. 219
Voor verdere info naar : Wittelsbuerger.com

Het beloofd een spannende zondag te worden.

crazycactus

Re: mooslarque World reining Trophy $ 100.000

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-05 11:42

Wauwww, nederland laat zich van een goede kant zien. Super!!!

dell

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-06-05 05:46

Uitslag van de lawson open:
shawn flarida meyt Steadys dude 229,5
shawn flarida Tinsel nic 226
rudi kronsteiner Chex enterprise 226
shawn flarida Big league yankee 224, Riecky helaas no score
Het werd dus een feestje voor Shawn en ook de Sternbergs met 2 paarden bij de eeste 4.
Bij deze scores wordt je een beetje stil en bedenk dat wij in europa en in nederland in het bijzonder ,nog in het prille begin staan.

zie verder www.wittelsbuerger.com

InekeP

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-05 15:01

ja, wij waren er ook en het was echt een evenement om mee te maken. De finale was echt zinderend als ik het zo mag zeggen. Wat een klasse die Shawn Flarida. Nou en ook Rieky s punten waren niet mis 220,5 helaas een no maar wel een supergave run. Perfect ze spint met Burnt starlight zo ontzettend gaaf. Vork Om van te smullen....
Ik heb er wel fotos van genomen maar ik ben nog een leek in het plaatsen. Komt nog wel een keer. Nu maar afwachten wat de Ek Deurne ons gaat brengen 8,9 en 10 juli. ik hoop dat we daar ook weer van een spectaculare show kunnen genieten. Cool

horsea

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-05 15:32

Hoi allemaal, ook ik ben net terug uit Mooslargue!
Het was weer helemaal fantatisch vooral de open lawson finale met o.a. Shawn Flarida, Rudi Kronsteiner, Ricky Young, Volker Schmitt, Todd Sommers, Doug Allen, Martin Larcombe (winnaar van vorig jaar), Fransesca Sternberg en vele, vele anderen.

Walter heeft zich goed staande weten te houden tussen deze grote namen maar op het moment dat hij (in de intermediate open) de kans kreeg om een grote score neer te zetten met Hollywood Reckless reed hij een zero score op een fout in zijn patern. Erg jammer...volgend jaar beter. Ook onze Ricky deed het goed met Burnt Starlight en kwam zeer, zeer dicht bij de winnende run maar kreeg uit eindelijk (om mij nog onbekende redenen) een no score.
Dit jaar mocht de jeugd voor het eerst in een apparte klasse starten (Youth reining). Helaas waren er maar 8 starters en ik hoop dat dit volgend jaar toch op zijn minst verdubbeld is Vork . De jeugd vond ik zelf ook een van de leukste dingen om te zien, ze zijn daar in Frankrijk ook al een stuk verder qua niveau dan hier in Nederland. En de jeud deed dan ook helemaal niet onder voor de volwassenen.

Voor verdere verslagen en scores kan je kijken op http://www.horseacademy.net

We hebben natuurlijk ontzettend veel foto's gemaakt, die volgen later nog, die ga ik nu online zetten. Cool

horsea

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-05 15:53

Hier zijn ze dan! Ze zijn helaas niet allemaal scherp ivm de gigantische snelheid van de paarden. Het zijn (natuurlijk) ook niet alle foto's, de overige foto's staan op een andere camera.

Afbeelding
Walter met Reckless

Afbeelding

Afbeelding
Ricky met Burnt Starlight

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Jos

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-05 17:09

ik kwam ook ergens een startlijst tegen met Marco S er op.
hoe heeft die gereden?

Halloway

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-05 17:36

Jos schreef:
hoe heeft die gereden?

Bedoel je startnummer 147 Marco Spee op Electric Slider van Francesca Sternberg.
Die heeft een 205,5 in de intermediate gelopen.

Je gaat me nu toch niet vertellen dat dit dezelfde is met die advertentie, voor het zadelmak maken, zonder adres met 06 nummer???

flashyjac

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-05 18:14

Heel gaaf die foto's, Horsea! Geeft me een beetje een indruk Lachen Jammer hoor, van Walter en Rieky. Maar ze hebben naar mijn mening in ieder geval Nederland erg mooi vertegenwoordigd! Maar wel balen van die no/zero scores

Ik hoop er volgende keer ook bij te zijn.. dit keer ging het me jammer genoeg echt niet lukken. Moet wel heel gaaf zijn om zo'n mega-evenement mee te maken

Shadowboy

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-05 18:17

horsea schreef:
Hier zijn ze dan! Ze zijn helaas niet allemaal scherp ivm de gigantische snelheid van de paarden. Het zijn (natuurlijk) ook niet alle foto's, de overige foto's staan op een andere camera.

Afbeelding
Walter met Reckless

Afbeelding

Afbeelding
Ricky met Burnt Starlight

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Wat een gafe foto's mijn complimentjes. En Ricky Young ook echt mijn topper. Hoop dat ze dit jaar weer meedoet met de NK. Heerlijk om naar te kijken.

groetjes Marja

FlyingHigh

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-05 18:21

Halloway schreef:
Jos schreef:
hoe heeft die gereden?

Bedoel je startnummer 147 Marco Spee op Electric Slider van Francesca Sternberg.
Die heeft een 205,5 in de intermediate gelopen.

Je gaat me nu toch niet vertellen dat dit dezelfde is met die advertentie, voor het zadelmak maken, zonder adres met 06 nummer???

Die van die advertentie zou wel degelijk Een Marco Spee zijn......óf iemand die misbruik maakt van zijn voornaam en beginletter van de achternaam zodat mensen denken dat het Marco Spee is. }>

Jos

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-05 20:38

vorig jaar op het EK vertelde hij dat hij bij Doug Allen ging lessen. dus ik denk dat het dezelfde is. Cool

The_BUD

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-05 06:14

Yep het is de zelfde persoon.

Cer

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-05 07:43

van die advertentie ? Die rijd toch niet in Engeland nu?

Ik snap weer es iets niet..... Cool

Tenfold

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-05 21:56

Ja, is inderdaad dezelfde persoon. Hij heeft zijn eerste run heel netjes gereden! Volgens mij rijdt hij niet in Engeland, wel rijdt hij het genoemde (Engelse) paard.

Wat een geweldig evenement zeg de WRT. Zulke reining had ik nog nooit gezien, geweldig! Als die grote namen en zoveel gigantisch goede reining proeven. Ik had er veel van verwacht en die verwachtingen zijn ruimschoots ovetroffen. Zowel wat de betreft de wedstrijd zelf als de accomodatie!

Cassidy

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-05 13:31

Ik denk dat ik maar alvast een paar dagen vakantie ga claimen voor de volgende keer (als het daar dan weer is) en een vakantiepotje ga maken....dit wil ik ook gaan zien!