[WN] Als amateur in de Open

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Roxanneheij

Als amateur in de Open

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-06-05 12:42

Weer een vraag, Ik bevind mij nog niet zo heeel lang in de wedstrijd sport dus vandaar deze vraag. Misschien is het al eerder behandeld, maar ik wil graag "verse" antwoorden. Bloos

Mag je als amateur nou startten in de open klasse?? MITS je je dan ook voor minstens 1 onderdeel in de amateur inschrijft??

Ik had begrepen dat je je dus wel voor ook nog een amateur onderdeel in moet schrijven anders veranderd je status in "open"
klopt dit?? Als je dat doet is het prima en kun je de volgende show gewoon weer amateur startten.

Alvast bedankt
groetjes
Pling

DubbelFun

Re: Als amateur in de Open

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-05 12:57

Bedoel je bij de WRAN of bij een QAP-rassenshow ??

Francis

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-05 13:08

Bij de rassenshows mag je als Amateur gewoon Open starten, hoe vaak en wanneer je dat wilt, ongeacht of je op die show ook Amateur start of niet... verandert niets aan je status.

Frayba

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-05 13:41

Bij de WRAN geldt precies hetzelfde als wat Francis schrijft.

piggeljay

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-05 14:48

regelboekjes lezen ! dan weet je wat wel of niet mag, studie maken van de sport die je bedrijft en niet alleen maar kijken naar mooie bladjes en boekjes maar ook het meest belangrijke boek lezen die bij de sport hoort je regelboek want als je de fout in gaat op een show krijg je spijt dat je niet goed gelezen hebt, en geloof me de jury straft je daar genadeloos op af.

Roxanneheij

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-06-05 16:59

Ik ken het halve regelboek uit mn kop, maar ik kon dit er niet duidelijk in vinden

crazycactus

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-05 18:54

Je mag gewoon als amateur in de open starten. je mag bijvoorbeeld bij de wran ook een paard dat niet van je zelf is starten als amateur in de openklasse (mits je daar natuurlijk niet voor betaald wordt, of is die regel inmiddels ook verandert?????)

busje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-05 14:10

er is geloof ik een nieuwe regeling bij de wran: als je als amateur geen eigen paard heb kon je voorheen gewoon niet rijden omdat je als amateur een eigen paard nodig hebt. maar nu is het zo als je 2 of 3 handtekeningen hebt van andere amateur rijders en van de eigenaar van het paard en het aavraagd bij de wran. mag je dus amateur starten op een paard van iemand anders. (weet niet precies hoeveel handtekeningen je nodig hebt, maar dat kun je vinden in het regelboekje)

crazycactus

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-05 14:20

Nee dat is voor als je een bijrijder bent op het paard van een andere amateur.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-05 21:55

Gewoon allemaal lid worden. Als je voetbalt ben je lid van de voetbalbond, als je zwemt van de zwembond, en als je western rijdt......
Haha! juist ja... Tong uitsteken
Krijg je meteen het regelboekje en de update van dit jaar met de besluiten vanuit de ALV in maart.