[WN] Waar trailhindernissen oefenen midden NL?

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Diva

Waar trailhindernissen oefenen midden NL?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-05-05 19:20

We zijn op zoek naar een manege waar we een dagje trail/trec hindernissen kunnen oefenen met een groepje eigen paarden.

Niet zozeer om trail/western te leren rijden, maar puur om de trec/trail hindernissen te oefenen.

Ik heb de sticky gezien, en een aantal sites bekeken, maar wordt niet wijzer, waar ze zulke hindernissen hebben staan.

We zoeken iets wat centraal in NL gelegen is.

francisca2

Re: Waar trailhindernissen oefenen midden NL?

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-05 21:30

Wij hebben trailmateriaal (bruggetje, hekje etc.). Dus als je wilt kunnen we wel een clinic o.i.d voor jullie verzorgen. Dan maken we er gelijk een leuke dag van!
Als je interesse hebt, pb me dan maar even.

Groetjes,
Francisca

Christina

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-05 08:24

In Eersel is er volgens mij 1x per maand de mogelijkheid om trail te oefenen. Kijk eens op www.westernmovement.nl

Diva

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-06-05 08:28

Christina schreef:
In Eersel is er volgens mij 1x per maand de mogelijkheid om trail te oefenen. Kijk eens op www.westernmovement.nl

Maar dat is niet bepaald centraal gelegen Knipoog We zoeken iets in het midden van Nederland, zodat het voor iedereen makkelijk bereikbaar is.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-05 22:21

Ik zit in Zuid-Overijssel, dus niet echt midden in het land, maar wel op maar 5 minuutjes vanaf de A1, in Holten.
Dus als je niet iets dichter in de buurt kan vinden, mag je me gerust PB'en over de mogelijkheden bij ons. Ik heb een vrij complete trailuitrusting hier, en kan je desgewenst ook wel van wat parcoursjes voorzien.