Gisteren met Midanja en Jaël op Ilonka dus ook mee gereden.
Het was echt weer een mega gezellige rit.
Het begon bij Jaël haar wei waar Midanja al op de uitkijk stond. Paarden gepoetst en opgezadeld, op naar manege Laarbrug.
Ik ging met de auto, Jaël met de paarden. Dan konden mijn spullen ook mee, aangezien ik wat mee had voor Hanifa en Carla. En Carla had weer 3 zakken voer mee die vanaf morgen door Geniusz genuttigd gaan worden

Aangekomen daar voorgekeurd en ons klaargemaakt voor de start. Dit keer niet te laat gestart en weg waren we. Ilonka met trens!!
Jemig wat liep Midanja weer lekker!! Net als in Kootwijk had ze er zin in en dat rijdt dan echt heel lekker
Het was zowiezo weer gezellig. Lekker bijkletsen onderweg en genieten van het mooie weer. Af en toe ingehaald worden of zelf mensen inhalen. En bekenden even gedag zeggen 
Na Kootwijk en op advies van Annalynn gingen we nu maar 1km voor de p/a stappen. Jaël vond het toch wel erg spannend, maar dat was nergens voor nodig! Midanja had 44, Ilonka 50. Helemaal super dus. En vol goede moed weer verder...

Deze is met dank aan Hanifa.
Na de p/a kwamen we Carla tegen (onderstaande foto's zijn van haar):
Zoals je kunt zien hadden we allemaal plezier!
De rest ging net zo lekker! En toen waren we alweer op 2km voor de finish! Jaël ging er weer naast lopen en ik bleef op Midanja zitten. Ze zakt zo snel met de hartslag dat afstappen niet nodig is. Na een km ofzo zat ze al op 58
Vlak voor de finish er weer op en toen stond Carla daar weer

Ook hier weer een vrolijk stel...
Bij de finish kwam ik als eerste binnen, maar zijn de kaarten verwisseld. Zo is de finishtijd en hartslag van Midanja op de kaart van Ilonka geschreven. Dat laatste is gecorrigeerd, het eerste niet. Maar aangezien beide knollies het weer super hadden gedaan klaag ik niet
Midanja kwam trouwens binnen met 48, Ilonka 52.Toen klaarmaken voor de nakeuring:
Ik kijk een beetje moeilijk

Ilonka mag niet eten van Jaël
Een beledigde Ilonka. Geen eten van Jaël en dan Djilan die ook nog eens een spons boven haar hoofd uitkneep.....
Zegt genoeg denk ik
Geweldig beest die Midanja!Ps valt het jullie ook op dat Midanja en ik dezelfde haarkleur hebben

Bij de nakeuring alles weer super! Dus Ilonka heeft bij deze de 1000km award gehaald
Midanja in Kootwijk trouwens de 500 
Ik heb meer foto's, maar die komen nog!
Dus bij deze nog een keer: Jaël en Midanja bedankt!!

Super goed.