[WN] Western pensionstal omgeving Utrecht.

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Roll

Western pensionstal omgeving Utrecht.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-05-05 09:22

Ben op zoek naar Western pensionstallen in de provincie Utrecht, liefst in de omgeving van Utrecht.

De meeste pensionstallen zijn mega groot en altijd een conbinatie van engels en western.

Ik heb een tijdje in Amersfoort gestaan op een redelijke kleine stal waar alleen Western gereden werd (en dit beviel mij wel) maar moest daar helaas weg.

Provincie Utrecht en Western is schijnbaar geen goede combinatie, ik heb al op Bokt gezocht en op Internet.

Alle informatie is welkom.
Marieke.

Romkabouter

Re: Western pensionstal omgeving Utrecht.

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-05 12:26

francisca2

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-05 15:54

Hoi Marieke,

Wij hebben een gezellige western-stal in Woudenberg (vlakbij Utrecht, Amersfoort en Zeist (met binnenbak, 2 buitenbakken, longeerton, paddocks, wei en 300 meter vanaf het bos). Er rijden ook wel mensen die dressuur rijden e.d., maar dat gaat eigenlijk gewoon heel goed. En we hebben nog 2 stalletjes vrij. Kom gewoon een keer kijken, zou ik zo zeggen.... Als je meer info wilt hebben, pb' me dan maar eventjes

RedKing

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-05 18:23

Is de Brederode Ruiters in Hagestein niets. Dit is vlak bij IJsselstein, net over de brug bij Vianen.

EeCee

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-05 08:02

Niet helemaal in de buurt, maar erg mooi... Garderen, de True Horse Ranch op Speuldersbosweg 36

Succes, tot nu toe keuze zat lijkt mij...

Roll

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-05-05 09:01

Bedankt zover voor jullie reactie, maar.

Romkabouter.
Ja, ik heb ook al in het sticky gekeken.

Francisca2.
Ja, ik ben ook al in Woudenberg wezen kijken, binnenbak met houtsnippers en 1 buitenbak met kapok snippers.
Als reiner kan je hier niets mee.

Lenasugar.
Brederode ruiters in Hagestein is inderdaad vlak bij maar ook hier geld 75% engelse ruiters en de pas gebouwde binnenbak is een achterberg bak waar je als reiner een probleem krijgt om te stoppen en te spinnen.

Equinecoach.
Nee, niet erg in de buurt Garderen is een uur rijden heen en dan weer terug, zo blijft er erg weinig tijd voor je paard over.
Bedankt voor je succes, helaas keus zat ben ik het niet me je eens.

Is er niemand die in de omgeving van Utrecht een stal weet waar je als reiner uit de voeten kan. Grote of kleine stal.
Kenbaar is de provincie Utrecht en western geen geschikte kombinatie.
Marieke.

Cer

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-05 09:22

Ik heb alle 'bekende' stallen geprobeert vanuit ijsselstein, maar je zit inderdaad overal op minstens drie kwartier afstand... wat lastig joh!

Maar misschien zit ergens een klein stalletje verstopt waar niemand nog van gehoord heeft?? Succes met zoeken !

PridesRanch

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-05 12:58

Ik heb je gePBt (en jawel, we hebben naast een gewone grote rijbak een kleinere rijbak met prachtig slide- en spinzand)

pelipa

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-05 21:47

The white socks in zeist al geprobeerd.Zijn momenteel nog in de verbouwing maar het word er erg mooi.Ik zou zo zeggen probeer het.Succes ermee!

EeCee

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-05 06:46

Van Utrecht naar Garderen een uur rijden?! Op de fiets zeker?! Verward Ik woon in Vlaardingen (Z-H) en rij er in 1:15u naar toe...

De keuze is dan idd beperkt. Nogmaals succes Lachen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-05 07:20

Er is veel vraag naar Westernrijden in Utrecht, er zijn nu al iets van 3 topics over. Hier alle westeradressen in provincie Utrecht van Whoa.nl:

Highland Western Riders
Marjan van Rijn
Hoogland
033-4725539 / 06-2160 6225

White Socks Stables
Esmeralda Sok
Blitseweg 37a
Soest
035-6223730 / 06-2055 7375
http://www.westernriding.tk/

De Fleurige Riders
Willem H. v.d. Zee
Hegedijk 7
Marssum
0518-403789

Forest Mountain Ranch
Roy Willemse
Zegheweg 9
3931 MR Woudenberg
033-4552420 / 06-2039 3041
http://www.forestmountainranch.com/

Ik hoop dat je hier wat aan hebt. Deze stonden ook in een ander topic en diegene wilde op les maar op deze maneges worden alleen trainingen gegeven met eigen paarden zei ze. Dus het moeten wel pensionstallen zijn!

Stookly

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-05 07:26

Of de Forest Mountain ranch van Roy Willemse, ook te Woudenberg. Zie www.forestmountainranch.nl of de White Socks Stable te Zeist (Esmeralda Sok). Ander alternatief: manege Groenendaal te Bunschoten- Spakenburg. Het is geen western manege, maar er worden wel heel veel western wedstrijden georganiseerd. Ik weet niet op welk niveau je rijdt, maar ik kan prima uit de voeten met een agterbergbodem. Inderdaad sliding stops kan ik niet maken met m'n paard, maar wel een nette gewone stop vanuit de verzamelde galop. Spinnen is geen probleem, als je het putje daarna maar dicht gooit. Als ik met m'n paard op stap kan (na het behalen van m'n rijbewijs B) ben ik van plan ergens de sliding stops te gaan oefenen. Succes.

fjord_brucht

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-05 09:11

In maarssen op pensionstal verwey staan western en dressuur ruiters.Er zijn twee buitenbakken en je mag er doen wat je wilt als je poep maar na het rijden opruimt.Er zijn een paar stallen vrij.

lesleymoos

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-05 21:23

er staat een topic van bokker beaunita, over een pension stal in Benschop dat ligt naast ijsselstein en dat is weer vlak bij Utrecht, dus mischien een idee Haha!

WTLFJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-05 16:01