[WN] gunner verhuisd

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

paintgek

gunner verhuisd

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-05-05 15:39

Mac

Re: gunner verhuisd

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-05 16:51

Hee! Wie had dat nou gedacht! Maar goed, zijn nieuwe adres ligt op zich wel heel erg voor de hand natuurlijk, en hij is er wel op zijn plaats. Ben benieuwd wat zijn breeding fee nu gaat doen Nagelbijten / Gniffelen

XoNo

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-05 18:13

Had inderdaad niet gedacht dat Fam. Sloan hem ooit nog zou verkopen. Maargoed, hij is inderdaad wel op zijn plaats zo.

Ik denk inderdaad dat zijn breeding fee skyhigh wordt *LOL*

DJQuarter

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-05 09:06

Maar dat was toch al skyhigh??

Cassidy

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-05 10:30

Hier in Europa wel ja (7500 Euro) , maar volgens mij was hij in USA rond de 3500 Dollar? Of is dat ook al weer veroudert?

PeppySan

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-05 11:25

Heeft hij gouden sperma ofzo???
Wat een geld voor een dekking zeg!

Cassidy

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-05 11:30

Je hebt het wel over een van de toppers binnen de NRHA reining. En sinds hij niet meer alleen Paint is maar ook Quarter, zal hij ook veel meer Quarters ter dekking krijgen...

Wetsernfriek

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-05 13:57

paint maar ook quarter?? dit vat ik niet helemaal?

is hij nu paint of quarter ingeschreven of beiden??

Jeddah

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-05 15:31

Beide, eerst mocht hij niet bij de Quarters omdat hij teveel wit op zijn lichaam heeft. Toen mocht hij wel bij de Paints. Nu mag hij ook bij de Quarters, omdat die besloten hebben dat het niet uitmaakt hoeveel wit een Quarter heeft.

Sprite

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-05 12:55

zijn breeding fee is voor europa inderdaad 7500 euro en daar komen dan nog de verzendkosten bovenop.
hoop geld, maar ja Nerd hij is toegelaten tot de NRHA Hall of Fame, behaalde de hoogste score van 229.233 en is de best verdienende paint in de geschiedenis van de NRHA... niet zomaar de eerste de beste dus Haha!

Colonels Smokingun (aka Gunner) wordt aangeboden via http://www.westerngids.nl ... daar kun je meer over hem vinden onder ‘Stallions’

Adrienne

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-05 13:51

Mooie presentaties van al die nieuwe hengsten Sprite.
Wauw wat goed zeg dat Gunner via de westerngids wordt gepresenteerd. Haha!
Internationale ruiters en fokkers beginnen je mooie site nu ook te ontdekken GOED JOH OK dan!

Cassidy

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-05 14:05

jeddah schreef:
Beide, eerst mocht hij niet bij de Quarters omdat hij teveel wit op zijn lichaam heeft. Toen mocht hij wel bij de Paints. Nu mag hij ook bij de Quarters, omdat die besloten hebben dat het niet uitmaakt hoeveel wit een Quarter heeft.

Maar hoe zit dat nu met de dubbele registratie? Als ik me goed herinner mag een paard niet in twee stamboeken ingeschreven staan? Is hij wel nog steeds ingeschreven bij de Paints?

Jolande

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-05 15:31

Gunner is een nakomeling van twee Quarter Horses, maar had te veel wit (wit hoofd, hoge witte benen) om destijds in het AQHA stamboek opgenomen te worden. De APHA was echter natuurlijk geen probleem Cool Vorig jaar zijn echter de wit-regels van de AQHA versoepeld waardoor Gunner wel in aanmerking kon komen voor een AQHA papier. Dit is dus achteraf alsnog gerealiseerd, zodat Gunner nu ook voor quarternakomelingen kan zorgen!
Hij staat nu dus geregistreerd bij zowel de AQHA als APHA, dat is in dit geval geen enkel probleem.
Mooie presentatie op de westerngids Sprite! Cooool! Cool

chitra

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-05 15:42

Dat is denk ik het mooiste paard wat ik ooit heb gezien!..

Jeddah

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-05 15:47

Cassidy schreef:
jeddah schreef:

Maar hoe zit dat nu met de dubbele registratie? Als ik me goed herinner mag een paard niet in twee stamboeken ingeschreven staan? Is hij wel nog steeds ingeschreven bij de Paints?

Ja, hij staat bij beide ingeschreven en als je een QH merrie met hem dekt kan het veulen ook bij beide ingeschreven worden.

Zoals Gunner zijn er nu veel hengsten die dubbel geregistreerd zijn en veulens kunnen geven die dubbel geregistreerd kunne worden.

Paintje

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-05 21:02

Cassidy schreef:

De One Paint Parent rule geldt voor paarden die na 1 Januari 2005 bij de APHA geregistreerd wensen te worden, niet voor Paint die reeds voor die tijd geregistreerd stonden.

Mac

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-05 21:49

... in de Paint Horse Journal staan dan ook steeds meer advertenties waarin men het van de daken schreeuwt dat de paarden dubbel geregistreerd staan ...

Bonnigje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-05 07:28

Mac

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-05 07:52

Mjaaaaa.... maar dat is natuurlijk niet hetzelfde als "Gunner Himself". Gunner staat bij mij ook op een héél groot voetstuk!

Cassidy

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-05 15:45

Bonnigje schreef:
Voor ietsje minder geld kan je ook naar Colonels Lone Gun. Dan zit er maar een generatie tussen... Maar dat geheel te zijde..... Haha! Ook APHA geregistreerd trouwens
http://www.nedpointquarterhorses.com/home.htm

Het is mijn instructrice de afgelopen twee jaar helaas niet gelukt om sperma van deze hengst naar Nederland te halen. Het is een heel leuke hengst, maar op dit moment onbereikbaar.